Hey, ik heb nu 3 keer wiet gerookt met een waterpijp, en steeds had het geen effect op me. De eerste keer hadden vrienden wel effect, en de andere keren was met een vriend die ook geen effect heeft gemerkt alle 3 de keren. Ben ik immuun voor THC? Ohja, de laatste 2x was met white widow, redelijk sterk dus toch? Hoe kan het dan dat ik niks merkte?
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wiet geen effect?
Collapse
X
-
Re: Wiet geen effect?
Als je met de instelling gaat blowen dat je er toch niet van voelt lijkt het ook zo. Als er toevallig is heel erg grappigs gebeurt en je lacht je kapot dan weet je wel dat het aangeslagen heeft. Anders zou ik hasj proberen, en als dat niet werkt zou ik een andere soort proberen en als dat niet werkt een wietje met een bong en als dat niet werkt een beetje hasj met de bong en als dat niet werkt een jointje met hasj en als dat niet werkt een vaporizer met wiet en hasj en als dat niet werkt hasjolie in je jointje en als dat niet werkt hasjolie in je verdamper en als dat niet werkt zul je wiet moeten kweken met erg veel thc, dus minstens amnesia-haze, daar de trichomen heel voorzichtig vanaf plukken en in een injectiespuit stoppen en injecteren die hap. Wel in je halsslagader dat gaat lekker snel.
Comment
-
Als het niet werkt kun je ook gewoon niet blijven proberen. En gewoon niet blowen.. Blijft toch gezonder denk je niet?Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door angel777 View Postje lichaam moet eerst aan de stoffen wennen.
de meeste worden de 1ste keren wat misselijk of ziek vaak.
je lichaam moet nu eenmaal eerst de antistoffen aanmaken die de roes gaan bezorgen die je normaal van wiet roken krijgt/zou krijgen.Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View PostReinste kul. Alle respect angel, je bent een pientere vent met goeie humor. Maar hier mis je toch echt wat basiskennis.
ik kan het aantonen maar jij zegt verder niks!
dus wat ontbreekt er aan mijn basiskennis zou ik dan graag van jouw willen weten!
THC1990 ontdekt) in de hersenen (die van nature gevoelig zijn voor een lichaamseigen stof, anandamidehersenen maar ook, in grote hoeveelheden, in de lever.
BRONLast edited by angel777; 21 April 2013, 21:23.
Comment
Comment