Hoi, Ik heb net voor kerstmis een waterpijp gekregen (geweldige familie) en ik vroeg me af hoe dat moest met wiet (voor oudejaars vooral).
Ik heb tot nu toe altijd alleen joints gebruikt (nog maar een stuk of 10 x)
en vroeg me af als het met waterpijp ging. Ik heb gelezen dat je voor wiet of hash een bong moet gebruiken. Is er zoveel verschil tussen een waterpijp & een bong voor wiet? En kan je het combineren met fruittabak(en is dat wel lekker?)
We zijn beginners op weg, dus, is waterpijp misschien te fel?
En hoeveel gram heb je nodig? (Verbrand het te snel als ik er alleen puur wiet op leg, of eerder als ik het combineer?)
Sorry voor de vele vragen, maar eerste x waterpijp wil ik geweldig doen verlopen..
Alvast bedankt!
Ik heb tot nu toe altijd alleen joints gebruikt (nog maar een stuk of 10 x)
en vroeg me af als het met waterpijp ging. Ik heb gelezen dat je voor wiet of hash een bong moet gebruiken. Is er zoveel verschil tussen een waterpijp & een bong voor wiet? En kan je het combineren met fruittabak(en is dat wel lekker?)
We zijn beginners op weg, dus, is waterpijp misschien te fel?
En hoeveel gram heb je nodig? (Verbrand het te snel als ik er alleen puur wiet op leg, of eerder als ik het combineer?)
Sorry voor de vele vragen, maar eerste x waterpijp wil ik geweldig doen verlopen..
Alvast bedankt!
Comment