Ik heb afgelopen zaterdag mijn eerste joint gebouwd en (alleen) opgerookt. Helaas had ik na het roken ervan een hele nare ervaring. Ik ben een kwartier erna 2 keer out gegaan op straat, zweette verschrikkelijk, heb een half uur bij de Burger King zitten slapen, maar na het drinken van een glas Cola ging het enigzins. Toen heb ik een poging gedaan om naar huis te fietsen, maar heb in het verkeer hele vervelende angst ervaringen gehad, ben volledig verdwaald, leefde met het idee dat ik alleen maar rechtdoor kon fietsen, maar uiteindelijk ben ik toch thuis gekomen. Daar ben ik mij bed in gedoken, in slaap gevallen, maar verschillende keren met hele bizarre angsten wakker geschrokken. Dus wat ik me voorgesteld had als iets wat heel relaxt zou moeten zijn is behoorlijk angstig geweest allemaal
Mijn vraag is nu hoe kan dit? Heb ik iets verkeerd gedaan? Heb ik een te sterke joint gerookt? Kan het iets te maken hebben met hoe ik de joint gerold heb? Is dit een normale reactie van mijn lichaam?
Dit is in het kort wat ik gedaan heb:
1,2 gram Poison gekocht voor 10 euro
+- 0,5 gram + 0,75 sigaret gebruikt om mijn joint te rollen
In ongeveer 20 min. joint opgerookt
Mijn vraag is nu hoe kan dit? Heb ik iets verkeerd gedaan? Heb ik een te sterke joint gerookt? Kan het iets te maken hebben met hoe ik de joint gerold heb? Is dit een normale reactie van mijn lichaam?
Dit is in het kort wat ik gedaan heb:
1,2 gram Poison gekocht voor 10 euro
+- 0,5 gram + 0,75 sigaret gebruikt om mijn joint te rollen
In ongeveer 20 min. joint opgerookt
Comment