Wat voor grinder heb jij? maak eventueel een foto
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wat voor grinders heb jij
Collapse
X
-
Wat voor grinders heb jij
Last edited by Jointjedraaien; 21 September 2010, 14:22.Veel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nlTags: Geen
-
Re: Wat voor grinder(s) heb jij
Waarom zou een plastice grinder ongezond zijn ? als je alleen de wiet oprookt en niet de grinder is er toch niets aan de hand??Veel gestelde vragen over het forum
420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl
Comment
-
komen kleine deeltje plastic vanaf als je een beetje pech hebt ,,
ik heb altijd een pot waar ik mijn restjes in doe , zit ik een keer met wat minder wiet rook ik uit die pot , dus ik een keer die pot op de kop , zag ik tussen de shag en wiet stukjes plastic zitten zelfde blauwe kleur als de grinder !!
omdat ik dr ff een lichtje bij had aangedaan om zo geen stof ofzo in mijn joint te krijgen !!
sna p je hem !!!
Comment
-
Ik snap je wel rico, maar dit gebeurd natuurlijk zelden... Als je een plastic grinder goed schoonmaakt en goed uitklopt voor gebruik heb je hie bijna nooit last van (ik niet teminste)
Maar je hebt gelijk, de kans bestaat dat er een beetje plastic in je joint komt wat niet bevoordelijk is
onder het motto beter voorkomen dan genezenVeel gestelde vragen over het forum
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tommy gunszeg na een tijdje zit mijn grinder vol met fijn gruis (thc?)
probeer eruit te kloppen maar its toooo sticky, zonde om uit te spoelen, hoe doen jullie dat?
grtz
Comment
-
Cannab0y
bericht aangepastLast edited by Jointjedraaien; 25 March 2009, 23:10.
Comment
-
Mooi verwoord Cannaboy
Ik moet zeggen dat ik mijn wiet ook vaak met de hand verkruimel, als je droge wiet hebt is het niet zo lastig om het te verkruimelen. Nadat ik wiet in de grinder heb gedaan haal ik toch altijd de kleine takjes eruit. dus zoveel tijd scheelt het niet.
Maar als je wiet nog niet goed droog is komt zo'n grinder wel van pasVeel gestelde vragen over het forum
Comment
-
ik gebruik eigelijk altijd ne grinder eigelijk. Ik vind het gemakkelijl. Ik geruik er 1 tje van metaal.
Met zo'n ne resevoirtje onderaan voor je thc op te vangen..na een tijdje als het goe vol is...rol ik er
1tje met thc alleen.....dan ben ik toch wezl goe lekker scheef
Keep it Green
Comment
Comment