Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wat voor grinders heb jij
Collapse
X
-
Re: Wat voor grinder(s) heb jij
@Cannab0y
Voor die plastieken grinders heb ik het toch niet zo hoor..
Vind het ook maar vuil dat die tandjes afslijten en dus eigenlijk in je wiet terecht komen..
Hout slijt misschien wel sneller af als plastiek maar de pinnetjes zijn dan toch ook nooit van hout?
Meestal zijn dat zo metalen ronde staafjes dat vind ik echt slecht grinden.
Ik heb zelf een metalen 3-delige grinder met driehoekige pinnetjes die zijn echt scherp en ze slijten nooit af.
Kan echt niet kapot, tenzij met een bulldozer ofzo dan
Af een toe een THC-joint is wel genieten
Grtz
Comment
-
Zoeen heb ik er.
http://www.azarius.nl/headshop/grinders ... tecrusher/
En idd, voor mij ook geen plastieke grinder, gaat te snel kapot.
peace
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ricop2komen kleine deeltje plastic vanaf als je een beetje pech hebt ,,
ik heb altijd een pot waar ik mijn restjes in doe , zit ik een keer met wat minder wiet rook ik uit die pot , dus ik een keer die pot op de kop , zag ik tussen de shag en wiet stukjes plastic zitten zelfde blauwe kleur als de grinder !!
omdat ik dr ff een lichtje bij had aangedaan om zo geen stof ofzo in mijn joint te krijgen !!
sna p je hem !!!
denk alleen dat je gewoon moet opletten vooral met geodkopere grinders wat er precies allemaal vanuit da ding in je joint verdwijnt dan is t cool. goed hard plastic slijt niet op weedy's toch?
ohja vooral die piramide-achitge tanden grinden zoveel lekkerder dan die ijzeren of houten grinders die da niet hebben......niet dan?!
greetz
Comment
Comment