Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
creatieve pijpjes of bongs maken
Collapse
X
-
Re: creatieve pijpjes of bongs maken
Vroeger toen we nog stiekem blowden hebben we dat veel gedaan. Van uitgeboorde bezemstelen tot petflessen en omgekeerde emmers. Je hebt alleen wat creativiteit nodig.. Het design is altijd vrij simpel: koperen of aluminium buisje met opzetstuk, de rest kun je naar eigen gerief invullen.Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.
Comment
-
Heb met een vriend afgesproken samen een gigantische ICE bong te kopen zodra we de eerste keer oogsten (begin januari) omdat ik het wel leuk vind om kleine bongs/pijpjes te maken. Van die fles Jack had ik ook al eens gelezen. Uiteindelijk heb ik gisteren gewoon men laatste wietjes verbrand onder een drinkbus waar ik dan langs de bovenkant een rietje in had steken (luchtdicht gemaakt langs zijkanten) en dan al de rook zo naar binnen gezogen, ik was er lichtjes high van = )
Comment
-
Lekker qnq at noemen wij emmeren, kan je 1 joint in een heus hebben echt klappen krijgen!
Als je hetzelfde in et klein doet kan je het water vervangen door wodka
Waar ik hier voor reageer de icebong Home made, ik maakte dit altijd als tiener met wegwerpmateriaal dus hier gaan we:
Leg een grote fles water in de diepvries!
Flesje 0,5l
Blikje 33 cl
Buisje
Aluminium folie
Ducktape
Snij het flesje op 3/5 van de bodem doormidden. Snij nu de bodem van het blikje en doorprik deze met een dikke nagel maak er om deze manier een vergiet van.
Nu plak je wat ductape rond de randen van je fles zodat deze beter aansluiten.
Duw je "vergiet" in de het onderste deel van je fles een paar centimeter onder de tand.
Verwarm nu de fles rond je vergiet zodat het flesje er wat rond krimpt.
Nu nog een gaatje in de voet van je fles voor je pijpje in te steken en waar je je joint kan insteken.
Wil je pure wieroken waak je dan een cup uit de aliminiumfolie.
Brand nu nog een gaatje in de hals van je fles voor je vinger op te houden en zo je hijs kan regelen.
Nu haal je het ijs doe er wat van in je vergiet, giet er voldoende water of drank in.
Zet je hals erop, normaal gezien past dit mooi, of doe je dit mooi passen door de hals wat in te korten...
Draaie jezelf een lekkere jonko steek hem aan, stop hem in et buisje .
Draai je dop van je flesje, zet je vinger op de opening aan de hals en hijs tot je fles vol met dikke rook zit haal nu je vinger weg en hijs heel diep!
Voel je hoe zacht het binnenkomt, maar wat een bang in het hoofdProbeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!
Comment
Comment