Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Beste weet ik niet meer (teveel gerookt misschien? ) maar de eerste keer haze na jaren slechte wiet is me toch bij gebleven.
Toen ik jong was hadden we ook al die fancy namen niet, maar was er wiet en wiet Je was al blij dat je iets had.
Net als mijn voorganger wel erg veel gerookt, keuze is moeilijk… onder andere white shark, critical, AK47, silver haze, jack herrer, PH89. En natuurlijk white widow blijft een (lekkere en betaalbare..) favoriet.
Wil nog steeds een keer een eigen plantje, chill om m'n eigen wietje te roken.
Brabants Wit was een nieuw naampje voor een lang bestaande soort.
Het was een Purple Power die niet purple werd, geen bijzondere kruising ofzo.
Dus als je dat weer zoekt, zet een veldje PP's en selecteer op kleur.
That's all.
Of het de beste wiet ooit is weet ik niet, maar de Tangilope van DNA genetics heeft een erg mooie smaak in een jointje.
Kosher kush uit easy times amsterdam, skywalker kush uit bovenstad gorinchem en purple haze uit sky high rotterdam! Die purple haze vandaar is echt het zoetste wietje dat ik ooit heb gerookt
Bedacht me opeens ...t is dan wel geen wiet,....maar wel het veruit aller aller lekkerste rokertje by far .....de hasj die je van je handen afhaalt na een lange knip sessie...vooral het gevoel dat het meeste werk er op zit i.c.m de dikke joint die ik er altijd van rook ....maakt dit wel altijd t beste rook momentje.
warlockhaze van de dampkring of 2e kamer ... helaas al jaren niet meer verkocht.. Was nog voor de hele Haze hype.. toen ik toen in purmerend in de coffeeshop aankwamen zaten ze echt wat is dat voor gierige kleine zakjes) vaag ruikende wiet..
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
2e plek Bublegum... je voelde je net een kauwgomballtje zo knetter was ik met die wiet van een enkel sticky en nog behoorlijk aktief ook nog.. Werd er niet moe van maar wel zwaar zombietozed
\
Comment