Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Lamsbread van een shop in Eindhoven waar de naam me van ontglipt, ik kwam er bij toeval toen ik op Dynamo open air zonder wiet viel ergens begin jaren 90, dus dan maar effe naar de stad shopke gaan doen.
Noorderlight van een bevriende kweker in Roosendaal, ook alweer van jaren 90, die wietjes blijven me bij, heb nooit nergens dezelfde kwaliteit van dat soortje mogen ervaren.
En dan nog gewoon simpele ouderwetse Super Skunk van in Tilburg, alweer van een bevriende kwekere en alweer van de jaren 90
Ben gewoon een old scool paffert, wa ni wil zeggen dat ik latere veredelde soorten niet lekker vind.
Yellow cab, by far tlekkerste wietje ooit... cupwinner o
Geweest. Gehaald uit een shop in a'dam.. mr weet niet meer welke (Amerikaanse uitbaters dacht ik). Ma damn da was goe.
Hash, beste ooit kwam uit Marokko, een dikke lat(helaas niet mijn lat ) waar je echt zwaar klop van kreeg na 1 of 2 hits al. Naam nooit geweten..
_________ 1e kweek: Autofem BigNorthern & Autofem Nefertiti 2e kweek: (fem?) 6x WW
Ik vind toch echt de super lemon haze van de greenhouse t lekkerst.
Krijg der zon lekker kwijlbekkie van ghehehe...
Mag er graag een grammetje van ophalen als ik daar in de buurt ben, verrast me elke keer weer
Jammer dat ie zo duur is... 14,50 pg laatste x dat ik er was... :o
Love,
Wunkie
Life's a bitch and then you die.
So fuck the world and lets get high.
Comment