Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Jeeee das al lang gelee
Dat ik mn eerste blowtje nam 42 jr geleden.
En stoned dat ik werd!!!!!! Het was zo lekker dat ik nou nog lekker mn blowtje rook.
Waar blijft de tijd.
Rooie lieb
Schimmel Afgaan.
Paak.Those where the days
verstuurd met mijn preiphone over het wortelkanaal
Same here,ik was zeventien,het was een zodanige 'wow'effect,die eerste joint,ik niet meer gestopt ben,sindsdien
het enige verschil met de jeugd van tegenwoordig,wij hadden toen nog geen internet,stel je voor wat we nu allemaal,de ouwe garde,zouden uithalen,indien van wel je moet nl genieten van je jeugd
Ja, mooie tijden, niet overal desinformatie.
De huidige generatie kan bijna onmogelijk meer leren hoe ze fatsoenlijk wiet moeten groeien, terwijl ze duizend keer meer informatie hebben.
Maar dan helaas verstopt als een speld in een hooiberg.
Ga je nou beginnen met roken om te kunnen blowen ?
Das inderdaad een heel slecht idee.
Gelukkig is het niet nodig, je kunt die hasj gewoon puur in een joint roken.
Gewoon kruimelen en voorzichtig in een jointje van misschien 3 cm lang en 2.5 mm dik draaien.
Dat rook je waarschijnlijk niet eens in een keer op en anders is het ook niet erg
offf yavrummm
Die gaat smake dus! Wss ga ik nog tot het einde van dees maand wachten en over twee weken, na de paasvakantie eens goe blowen op het balkon van mijn kot, met een lekker uitzicht op Karlsruhe vanop het 12de verdiep se!
Comment