Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen.
Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen
Ik zal morgen eens kijken of ik een thermometer kan vinden die hoog genoeg komt.
Beetje gips of keramiek moet wel te fiksen zijn als behuizing die thermisch veilig is.
Ik heb weleens een glazen bong gevuld met wiet, en op een verwarmingsplaat gezet. Maar dat smaakte naar zuiver hasj. Veel te heet denk ik. Na drie hijsen kwam er naar mijn idee ook geen damp meer vrij.
Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen
Ik heb in ieder geval de Storm besteld bij de 420shop, deze stond niet op de site maar kunnen ze gewoon leveren, hele fijne service!
Zodra ik hem binnen heb en getest heb laat ik weten wat mijn bevindingen zijn.
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Hij is vandaag al op de bus gegaan met de nodige freebies, wat een snelle top service weer!
Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!
Wel wennen hoor vapen, het is een totaal andere beleving (soms denk je ik suck te weinig aan dat ding hahaha) maar later voel je dan dat absoluut niet het geval was!
De smaak is totaal anders en het effect lijkt ook anders dan als je dezelfde soort blowt ofzo, kan aan mij liggen.
Het is ideaal dat je makkelijk zonder erge stankoverlast ff wat kan vapen, toch is het een heel andere beleving vergeleken met het roken van een joint maar net zo werkzaam!
Maar best,die veilingen op Azarius zijn man 130euro voor een tweedehands vaporizer,waar een ander met zijn speeksel lippen heeft aangezeten bah te zot voor woorden,zoveel bieden,kan je toch ineens een nieuwe aanschaffen,heb je nog garantie bovenop ook veel suckgenot michevan
Die stond 2-3 weken geleden nog in promotie op azarius voor 105 euro. Toen ik ging beslissen niet meer. Vond het dan debiel om daar de volle prijs voor te betalen twee dagen later. Dan maar voor de flowermate pro gegaan.
Hi all,
Vandaag de ascent binnen gekregen.
Deze avond wordt hij getest nu vroeg ik mij af.
Heb zelf nog niet gewerkt met een vap. Altijd gewone joints gerookt. Wat is de beste temperatuur om toch ook wat het gevoel van een joint te hebben? Lees op internet dat dit tussen de 190 en 220 ligt? Iemand die iets preciezer kan zijn of is dat ondervinding?
Ik zet hem op 190 graden (soms wat hoger), werkt prima Thugz, je moet een beetje proberen en dan kom je tot de voor jou beste instelling.
Het zal hoe dan ook totaal anders zijn als een joint, ben benieuwd hoe jij je eerste keer vapen vind.
Succes!
Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!
Comment