Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen
Valt wel mee toch? Mijn setup bestaat uit een adapter (powwwaaah!en temperatuur instellen), de verdamper en een bubbler. Ik kan ook alleen de verdamper met een batterij gebruiken als ik ergens zou zijn waar geen stroom is. Natuurlijk zijn er ook zat vaporizers waarmee het gebruik letterlijk een druk op een knop is. Alles moet wel eens schoongemaakt worden maar dat doe ik met plezier.
Ik moet wel zeggen dat nadat ik stopte met roken de overstap van joint naar vaporizer natuurlijk niet meer dan logisch was. Eerst dacht ik nog "ik hoop maar dat vapen wel een beetje lekker is, zo lekker als een jointje zal het niet worden natuurlijk". Na de eerste keer dampen moest ik er om lachen. Het is echt lekkerder, smaakvoller en veeel gezonder dan een jointje
Oorspronkelijk geplaatst door THEBIRD
View Post
Ik moet wel zeggen dat nadat ik stopte met roken de overstap van joint naar vaporizer natuurlijk niet meer dan logisch was. Eerst dacht ik nog "ik hoop maar dat vapen wel een beetje lekker is, zo lekker als een jointje zal het niet worden natuurlijk". Na de eerste keer dampen moest ik er om lachen. Het is echt lekkerder, smaakvoller en veeel gezonder dan een jointje
Comment