Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
als je dat is een normale cofeshop hier bij ons zou doen zouden ze je allemaal wel is even raar aankijken
en wat voor een tipje was dat man!! van al die inkt zou je op zich al gaan halucineren
i don't care , het gaat er toch om of hij'm goed smaakt? (wat'k me niet echt kan voorstellen mr jah met zn beprinte business card filter rofl) het moet wel slappe weed zijn als hij die gwn zomaar opstookt
LOL, Amerikanen... Alleen al hoe hij die 'filtertip' knutselt.
Ik heb wel eens de eer gehad een paar van die oversized 'AFCENT-mamma's' de weg naar de Skunk gewezen. Ze waren wezen shoppen zonder hun mannen en wouden naar de 'famous Dutch coffeeshop' (volgens mij waren ze net vers uit de states). Ben maar meegegaan, altijd lachen met dat volk.
Ze kochten een mooi zakje wiet, weet niet meer welk soort en propten ook meteen de hele top in een vloeitje. Toen ik vroeg of ze er niet wat shag ofzo bij zouden doen was het antwoord "No, why, we Amerikans onley smoke pure.." Hehe, ja, dat hebben ze geweten, binnen 10 minuten lagen ze alle 4 met hun kop op de tafel KO te wezen. De joint is verder opgerookt door de rest van de aanwezigen in de shop.
Comment