Hallo allemaal,
Ik heb me aangemeld hier om meer kennis op te doen over van alles en nog wat
Vroeger rookte ik wel eens, maar was meer beetje mee roken met anderen (rook zelf geen sigaretten)
Omdat ik rook niet lekker vond heb ik heel lang niks gebruikt.
Ik heb onlangs een vaporizer aangeschaft: Flowermate V5.0 Pro, omdat ik goede verhalen heb gelezen over vapen.
Heb al een paar keer met Thai gebruikt en bevalt wel goed.
================================================== ==========================================
Nu vraag ik me af of hier vapers zijn die mij ea kunnen uitleggen. De bedoeling is dat ik het beste uit de vaporizer wil halen.
Nu gebruik ik het zo:
stop 0.1 gram erin.
Breng het naar 190 graden (is traploos instelbaar)
Komt trouwens zeer snel op temp.
Wacht even dan een paar trekjes. Paar minuten dan weer een paar trekjes.
Mijn vraag is hoeveel (halen/trekjes) kan kan je van 0.1 gram vapen?
*zou je bv een half uur kunnen vapen met om de 8 min een trek?
Wat zijn de "beste" intervals voor trekjes?
Als hij bv 190 graden heeft bereikt moet ik dan eerst paar minuten wachten?
Nog tips met ideal temperatuur?
Mensen hier ervaring met bv 155 graden vapen?
.
================================================== ===============================
Mijn andere vraag is waar kan ik (liefs zuid holland) wiet halen met een goede THC/CBD verhouding.
(medicinaal/farmaceutisch)
Wat ik heb gehoord en gelezen heb is dat thai/colombiaans/afgaanse lage thc waardes heeft. Daar ben ik op naar zoek.
================================================== ======================================
En een ander vraagje
Wat is een goede indica? wiet voor in de avond (rust, slaap, ontspannen, intense dromen)
goede wiet sativa voor in de middag (als ik bv creatief bezig wil zijn), goede upper
================================================== ======================================
Ik heb me aangemeld hier om meer kennis op te doen over van alles en nog wat
Vroeger rookte ik wel eens, maar was meer beetje mee roken met anderen (rook zelf geen sigaretten)
Omdat ik rook niet lekker vond heb ik heel lang niks gebruikt.
Ik heb onlangs een vaporizer aangeschaft: Flowermate V5.0 Pro, omdat ik goede verhalen heb gelezen over vapen.
Heb al een paar keer met Thai gebruikt en bevalt wel goed.
================================================== ==========================================
Nu vraag ik me af of hier vapers zijn die mij ea kunnen uitleggen. De bedoeling is dat ik het beste uit de vaporizer wil halen.
Nu gebruik ik het zo:
stop 0.1 gram erin.
Breng het naar 190 graden (is traploos instelbaar)
Komt trouwens zeer snel op temp.
Wacht even dan een paar trekjes. Paar minuten dan weer een paar trekjes.
Mijn vraag is hoeveel (halen/trekjes) kan kan je van 0.1 gram vapen?
*zou je bv een half uur kunnen vapen met om de 8 min een trek?
Wat zijn de "beste" intervals voor trekjes?
Als hij bv 190 graden heeft bereikt moet ik dan eerst paar minuten wachten?
Nog tips met ideal temperatuur?
Mensen hier ervaring met bv 155 graden vapen?
.
================================================== ===============================
Mijn andere vraag is waar kan ik (liefs zuid holland) wiet halen met een goede THC/CBD verhouding.
(medicinaal/farmaceutisch)
Wat ik heb gehoord en gelezen heb is dat thai/colombiaans/afgaanse lage thc waardes heeft. Daar ben ik op naar zoek.
En een ander vraagje
Wat is een goede indica? wiet voor in de avond (rust, slaap, ontspannen, intense dromen)
goede wiet sativa voor in de middag (als ik bv creatief bezig wil zijn), goede upper
Comment