Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik ben begonnen met vrienden voornamelijk indica of kruising te roken.. merk ik nu als ik de soorten opzoek (jack herer, northern lights, white widow, orange bud)
Laatst heb ik s. hees en amnesia gehad en die waren een knaller (super geurtje ook), en dat is toch sativa?
Voor mij zijn beide lekker, maar ik neig toch meer naar de sativa kant nu
ik ben zo een type dat op dit punt wel erg zwart wit denk. het is zoals drank. iiiieeeuuuww.. zowat alles van drank doet mijn bek trekken van de stuip. toch ga ik niet uit de weg als er iets te drinken valt .. liefst met genoeg graden.; het smaakt me totaal niet maar het doet de truuk. ookal ligt het bij roken totaal anders toch is de grondregel hetzelfde.. als het doet wat het meot doen is het goed. vandaar dat ik keuze vier nam. ik hou van die orale fixatie. het lurken aan zelfgekweekt rolwaar is een plezier op haarzelf. (zichzelf wie zal het zeggen.. nee ik ben gestopt met namen droppen) af en toe een 'onbekend' rollertje in handen krijgen is niet verkeerd maar dan nog maakt het me allemaal weinig uit. het roken maakt het genot in mijn geval. de soortjes maken de herinneringen en die blijven heus wel hangen ..
Ik koop steeds haze soortjes eigenlijk, dus voornamelijk Sativa.
Maar soms, op een rotte dag kan een heel dik gerolde Indica ook deugd doen, om met je ogen toe te vallen
Indica of overwegend indica. Echte sativa kan ik niet gebruiken.
Ik kan niet zeggen dat ik druk ben van mezelf, maar de drukte in mijn leven e.d. sluit ik graag af met een goede stoner..... slapen als Doornroosje, al is het maar voor 5+ uren: is een weldaad!
Comment