Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Zeker Sativa! In het weekend sta ik graag op met een hasj jointje, heerlijk voor als je net wakker bent! Zo rond een uur of 11 draai ik een lekkere Sativa, momenteel ben ik verlieft op de Amnesia Kush . Zo blijf je energiek en kan ik me buurman nog recht in de ogen kijken haha.
Ik was eerst meer van de sativa's, en qua smaak vind ik ze nog steeds het lekkerst, maar heb nu toch de vreugd van een goede indica mogen ervaren, ben geswitched dus
is er ook een verschil tussen je gevoelens. dus als je je kut voelt sativa beter is of indica of is het beter om niet te blowen als je bijvoorbeeld rot voelt om het een of ander?
Ja, maar dat verschil is per persoon. Ik klap helemaal dubbel van een vette sativa, terwijl anderen er een oppepper van krijgen.
En als je niet lekker in je vel zit kun je beter totaal niet blowen. Of een hoog cbd gehalte wiet, maar die zijn nog niet zo makkelijk te krijgen.
Comment