Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
soorten trip
Collapse
X
-
Re: soorten trip
ik heb alles wat je daar neer hebt gezet, wel gevoeld, behalve het gevoel onder water / ondergronds te zijn =|
dat lijkt me pas maf =p
het beste is gewoon lekker trippen, kijken hoever je komt, wat je aankan...
en met de tijd komt de ervaring, en met de ervaring het plezier !
Peace[ Let the Herb reveal you to yourself . . . One Love ]
-
Oorspronkelijk geplaatst door alien View Posttrippen van wiet? nooit meegemaakt,maar tegenwoordig word wiet behandeld met van alles en nog wat dus weet je niet wat je rookt en kunnen er eigenaardige effecten optreden,pas dus op wat je koopt!.
Zou ik me dik bij aansluiten!
Niet normaal meer tegenwoordig...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leon View PostDat klopt zeker, heb wel ns verhalen gehoord van iemand die een joint kocht en volledig plat ging.. bleek dat ze er LSD overheen hadden gespoten
zelf kweken gaat boven alles!Last edited by Mr_3ppozz; 26 June 2009, 14:11.sigpic
Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.
Comment
-
Eerste voorgedraaide(kwas 15 dus niet echt spul van tegenwoordig)helemaal ondersteboven,
moeders moest me van school halen!!
'k zag rode ogen met groene randjes bij mezelf toen ik op 't toilet in de spiegel keek.
En i.d.d. een soort van "onderwatergevoel" Ik hoorde alles om me heen wel,maar heel ver weg,kwam niet echt goed duidelijk binnen.
En een enorm "laat me met rust" gevoel.
Was geen trip,gewoon "out" denk ik?
In ieder geval een beetje teveel van 't goede.
Grts
Daniella
Comment
-
Denk dat ik wel hetzelfde heb als CelisMan, hoewel sommige dingen van hem nogal raar zijn.
Maar het gevoel dat je ongeveer 1000 kiklo weegt waarom staat die er niet bij Dat is wat bijna altijd heb en dan niet een beetje(niet het stoned gevoel), maar echt gewoon heel erg Dat je bijna door de vloer zakt, niet echt natuurlijk maar zo voelt het.
Comment
Comment