Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Gozer mischien licht het aan mij maar dat is volgens mij facking smerig als ik er alleen al aan ruik zit ik er niet echt op te wachten om het op te moeten drinken
Wat ik doe voor koude rook is:
Ik heb ook een bong met een vernauwing aan het einde van de colom dus wat aan de kolf vast zit. Dan kan ik heel de colum vullen met ijsklontjes en dan heb je ook gekoelde rook.
mijn manier is altijd:
klein laagje afwasmiddel (ontvettend)
dan voor een LANGE tijd onder een kraan op de heetste stand.
het water vanaf boven erin laten komen en door de zijuitgang eruit (desnoods de bong een stukje gekanteld laten staan)
lekker laten doorspoelen tot het schoon naar wens is
hoop dat het bij jullie ook lukt, bij mij wel
mooie tip en werkt goed. Ik gebruik zelf elektrische vaporizers en maak de losse glaasjes en onderdelen altijd schoon in de ultrasoon reiniger die ik voor 25 euro bij de trekpleister heb gekocht.
Zeefjes van rvs die dichtgeslibd zijn poets ik dan nog na met de soniccare tandenborstel van philips. Ik gebruik daar een oud borsteltje voor. ze zijn na behandeling niet van nieuw te onderscheiden. de zeefjes kosten 4 euro per stuk van mijn arizer ze zijn met 2 weken dichtgeslibd maar zoals ik het doe gaan ze al 2 jaar mee. De ultrasoon is zijn geld waard
Comment