Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Je glas bong schoon maken

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Je glas bong schoon maken

nee hoor het is alleen belangrijk dat je een goede vaporizer hebt
    die goedkope dingen van 50 tot 100 euro is gewoon troep. ik heb zelf een arizer v tower die kan ook ballonnen opblazen met damp. en ik heb een iolite beide geweldige apparaten.
    op 180m graden wordt de thc verdampt en die zuig je op de rest gebeurd niets mee. ik rook zelf niet dat vind is smerig en bovendien wordt je van tabak sloom en down gemengd met wiet.
    verdampen heeft als voordeel dat je controleerbaar high wordt. je hebt maar een kwart van de wiet nodig om hetzelfde effect te krijgen. bij blowen verbrand sowieso een groot gedeelte en dat is zonde.
    mocht je ooit een keer in amsterdam komen ga dan eens naar coffeeshop baba in de warmoesstraat daar staan een paar verdampers van evert die mag je gewoon gebruiken. en zie dat er een hele andere wereld open gaat.

Comment

Als ik mijn bong schoon wil maken, doe ik dat meestal met soda en azijn. Het klinkt misschien raar, maar door de chemische reactie tussen de 2 stoffen ontstaat koolzuur wat het vuil als het ware los borrelt. Voor echt hardnekkigvuil gebruik ik soda en citroenzuur. door het sterke zuur is de reactie ook sneller en sterker

Comment

Comment

Dit ga ik eventjes ook uitproberen, Thx

Comment

Wat ik doe is een kwak zout in de bong daar een flinke scheut spiritus boven op (het zout is voor zijn schurende werking, er moet dus nog voldoende onopgelost zijn) de gaten dicht maken met keukenpapier en dan flink schudden (als ie niet te smerig is dan is 2 min meer dan genoeg). Daarna giet ik de spiritus er uit en spoel hem grondig na (zodra het zout er compleet uit is minimaal 3 keer spoelen met water). Vervolgens laat ik de bong minimaal een uur staan zodat er absoluut geen methanol meer in zit en dan is ie als nieuw! ik doe hetzelfde voor de slider en de bowl maar dan in een plastic zakje. Het werkt perfect je bent snel klaar en als je demi gebruikt om nog een keer extra na te spoelen (tegen kalk aanslag van het water) dan ziet ie er beter uit dan toen je hem kocht.

Dit kun je overigens alleen doen wanneer je een glazen bong hebt!!

Comment

Comment

Het is geen slider maar een stem, vergissing van mij.

Ik heb er zo een (maar dan ander kleurtje).
                grossboost02318bild1.jpg

Het bevalt me erg goed alleen heb ik nog problemen met de bowl dat rookt toch op de een of andere manier te scherp en de smaak word vies dicht bij het metalen zeefje.

Comment

Ah owke, mooie bong heb je daar en mooi schoon, hihi. Ik dacht dat je het hier over had.

Comment

Ohh nice
                    Maar wat is er zo nice aan koude rook?

Comment

Bezig...
                    X