lekker lekker
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
zone dikzak :p
Collapse
X
-
mikeeej
-
zwaar zonde van de inhoud de helft verbrand niet zou ik nooit doen lekker een normaal jointje is veel lekkerder2 joints in the morning, 2 joints in the afternoon
http://i21.photobucket.com/albums/b2...r/bazecopy.png
Comment
-
in blunts vind je dat formaat,ik heb er vorig jaar op festival fullmoon in westduitsland zo 2 gekocht!!!
als het maar snel juli is,dan koop ik zo nog wel eens een paar en dan moeten we eens een mini meeting houden in den alien dan kunne we er allemaal eens van smoren
en in coffeeshop shiva in tilburg kan je er zo 1 kopen voor 15euro,wel niet met zoveel weed in natuurlijk
grtzzz
Comment
-
Re: zone dikzak :p
JEEETJE zeg
Ik vind het ook nogal overdreven om zo eentje te draaien als is het wel heel leuk om te doen. Ik zou het echt opdelen en lekker spreiden over een langere periode en ook nog eens op verschillende manieren om lekker ervan te genieten en niet gelijk zo'n klap te moeten verwerken... Je gaat bij sterke drank toch ook niet gelijk de hele fles achterover klokken daar doe je ook wat langer mee om het rustig en lekker op te bouwen om de drank echt te waarderen? ja ik weet tis een wietforum maar toch, voor mij geld deze vergelijking zeker
Als een joint last van obesitas kon hebbe xD was deze het zeker
Comment
Comment