Het is misschien wat raar, maar als ik en mijn maten een jke gaan knallen dan zinge wij altijd eerst een stukje van easy skankin' van Bob Marley voor we den toet aansteke.En we zeggen een gebed als we hem vermoorde.Nu is mijn vraag of jullie ook zoon rituelen hebben
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
rituelen
Collapse
X
-
Re: rituelen
Met liefde een joint draaien is mijn ritueel, een perfecte tip klaarleggen, precies genoeg tabak. Weed met zorg grinden en takjes wegplukken, netjes verspreiden met een verassing in het midden ^^
Als ik um dichtgerold heb, tik ik de joint netjes aan, controleer of die er netjes uitziet en leg hem in de asbak. Dan rook ik een sigaretje en als die op is, dan gaat de fik erin.
Doe het al een paar jaar op precies die manier, dus ja, ik heb wel een ritueelsigpic
Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.
Comment
-
Re: rituelen
haha Zingen en bidden. ok Elk zijn ding he maar ik ben gelijk monty en mr 3ppozz. Een joint rollen duurt wel even bij mij hij moet goed zijn anders begin ik opnieuw. Roken doe ik niet dus neem ik wel me tijd en dan het vuurtje erin en genieten zonder hem te moeten aansteken maar dat lukt al niet meer na de helft.
Comment
Comment