Het klinkt waarschijnlijk ongeloofelijk ver gezocht en stom (ja, ik doe rare dingen als ik blow) maar als ik een J smoor en ik concentreer me op mijn been en mijn hartslag, dak kan ik een rode bol ter grote van een ping pongbal in mijn aderen voelen bewegen. Ook kan ik deze bal omhoog laten bewegen door heen mijn lichaam. Heeft iemand dit ook soms voor?Ik weet eht, het is ongeloofelijk raar en debiel :pBlessings
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
rode bol
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: rode bol
Ik krijg soms flashbacks als ik smoor , werkt een beetje als een trigger omdat ik op trip ook altijd smoke, daarom moet ik je vragen. Gebruik je ook andere drugs? Anyways , interesting wat er met je been daar gebeurt . Want anatomisch gezien krijg je zelf geen knikker door een ader . Laat staan een pingpongbal .
grtz thelos
-
Oorspronkelijk geplaatst door thelos View PostIk krijg soms flashbacks als ik smoor , werkt een beetje als een trigger omdat ik op trip ook altijd smoke, daarom moet ik je vragen. Gebruik je ook andere drugs? Anyways , interesting wat er met je been daar gebeurt . Want anatomisch gezien krijg je zelf geen knikker door een ader . Laat staan een pingpongbal .
grtz thelosas it was in the beginning,
so shall it be in the end
-BM-
Comment
-
Nee, dat heb ik nooit gehad.
Wel ooit met een vriend wezen nachtvissen en na een paar blowtje begon ik in me ogen te wrijven en begon soort tunnel te zien. Vertelde het aan die vriend die het toen ook begonnen te doen en we hebben toen paar minuten lang in onze ogen zitten wrijven. Was best grappig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Origineel View PostNee, dat heb ik nooit gehad.
Wel ooit met een vriend wezen nachtvissen en na een paar blowtje begon ik in me ogen te wrijven en begon soort tunnel te zien. Vertelde het aan die vriend die het toen ook begonnen te doen en we hebben toen paar minuten lang in onze ogen zitten wrijven. Was best grappig.as it was in the beginning,
so shall it be in the end
-BM-
Comment
Comment