Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Yo allemaal,ik heb en vraagje ik ben nu 18jaar en rook al wiet vanaf mijn 15jaar(SWED).En ben de laatste jaren niet veel meer gegroeit zou dit door de wiet kunne komen?
GRTZ
Lang geleden heb ik een katertje gehad dat we in een kartonnen doos hadden leren wiet roken (achteraf bekeken niet echt diervriendelijk) maar hij was er wel dol op en ging spontaan in zijn doos zitten wanneer er wiet op tafel kwam. Is altijd klein gebleven.
Ha ok das een goede vraag want heb ook ooit eens een rapport gelezen dat door het roken van tabak je gestalte klein blijft. Maar dat was in 1978 dus ja is ook al achterhaalt. Maar ik rook tabak sins 9 maar heb me eerste joint grookt als ik 23 was. En ben nie verder geraakt dan 1.78 en nu al 1.76 ben dus aan het krimpen haha. Maar denk niet dat rken onze groei zo zou kunnen beinvloeden.
Comment