vroeger kocht ik mijn joints altijd voorgedraaid nu kwam ik onlangs te weten dat je beter zelf draait. Dit ben ik dan ook gaan doen en ik draai met shag. Het rollen lukt best aardig en mijn vormen zijn ook goed, maar aan mijn tipje zit de tabak nooit echt stevig. Zou dit dan steviger zitten moest ik met sigarettentabak rollen? Of heeft iemand tips om steviger met shag te rollen?
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
shag met weed draaien
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: shag met weed draaien
altijd inside out minste papier mmmm en moest ik terug wat meer vorraad hebben dan prefereer ik ook nog es een tabakloze joint jihaaaaaaa
hehe en zoals debiel zegt oefenen
"practice makes perfect" geloof me als je onze jaykes had gezien jaren en jaren geleden hahaha was ook een ramp
Comment
-
Ik leg mijn tip rechts, en hoop dan de wiet (+ eventuele shag) een beetje op tegen mijn tip aan. Met draaien rol je deze dan weer wat uit waardoor de wiet (+ eventuele shag) weer mooi over het vloeitje verspreidt wordt. Hoef nooit af te branden en ook bijna niet aan te kloppen.Een dag zonder wiet kent Flip niet.
Comment
-
Blijven leuk, die andere benoemingen van bepaalde voorwerpen.
Een kameraad die ook shag rookt (dus tabak die je zelf in een vloeitje draait) is een half jaar naar Engeland geweest. 'Shag' is daar een werkwoord, zoek de vertaling zelf maar. Zijn engelse kameraden waren helemaal weg van de pakjes shag, en dan vooral die van een bepaald merk (merk vergeten), waar met grote letters SHAG op staat. Deze moest hij telkens voor hen meenemen als hij van Engeland even naar Nederland vloog en weer terug.[B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Flip Hasjkip View PostIk leg mijn tip rechts, en hoop dan de wiet (+ eventuele shag) een beetje op tegen mijn tip aan. Met draaien rol je deze dan weer wat uit waardoor de wiet (+ eventuele shag) weer mooi over het vloeitje verspreidt wordt. Hoef nooit af te branden en ook bijna niet aan te kloppen.
Comment
Comment