Oke, nou zie geen algemeen bouw topic dus dan maar hier... ik zie behalve een album over de tarik pers geen andere informatie over een rosin pers. Ook geen garanties dat ik het afmaak want waarschijnlijk krijg ik weer nieuwe inzichten. Hoewel ik BHO en QWIP heb uitgesloten van deelname.
Met de pers kan ik eventueel ook mijn voorraad doen slinken van kief naar hash als mijn voorraad te groot gaat worden door vervolg kweken. En mijn nieuwe vrienden van PurePressure hebben al een mooi schema gemaakt met mogelijk te verwachten yields en drukken. Grofweg heb ik de onderstaande onderdelen nodig. Een aantal zaken kan ik lokaal kopen en de rest zal ik bestellen bij Alie.
Druk: hydraulische krik 10ton
Warme platen en frame: aluminium blokken
Frame en montage: M10 draadeinden
Geleiding en afstandhouder: 15mm buis
Warmte elementen: 2x300watt 230V 10x80mm cartridges
Temperatuur sensor: PT100 sensor
Controller: PID
Het komt er ongeveer zo uit te zien en met wat sjacheren hoop ik onder de 100 euro te blijven.
Met de pers kan ik eventueel ook mijn voorraad doen slinken van kief naar hash als mijn voorraad te groot gaat worden door vervolg kweken. En mijn nieuwe vrienden van PurePressure hebben al een mooi schema gemaakt met mogelijk te verwachten yields en drukken. Grofweg heb ik de onderstaande onderdelen nodig. Een aantal zaken kan ik lokaal kopen en de rest zal ik bestellen bij Alie.
Druk: hydraulische krik 10ton
Warme platen en frame: aluminium blokken
Frame en montage: M10 draadeinden
Geleiding en afstandhouder: 15mm buis
Warmte elementen: 2x300watt 230V 10x80mm cartridges
Temperatuur sensor: PT100 sensor
Controller: PID
Het komt er ongeveer zo uit te zien en met wat sjacheren hoop ik onder de 100 euro te blijven.
Comment