Hey allen,
Ik heb een grinder (zie foto-s). Dit is een voorwerp waarmee ik wiet kan vermalen. Onder de maler zit een bakje die de wiet opvangt.
In deze grinder zit onder de wiet weer een zeefje. Onder dat zeefje zit weer een bakje die de al het fijn gezeefde spul (hoe noem je het) opvangt, hehe
Nou is mijn vraag: met dit spul wat gezeefd is (zie onderste foto) kan ik toch hasj gaan maken? ....althans proberen....
Groeten, Stuntman Bart
Hier ziet U de grinder...deksel erop en malen maar.
[attachment=2:2pwbwm7o]grinder1.JPG[/attachment:2pwbwm7o]
De wiet wordt opgevangen op een zeefje onder de maler...zie hier
[attachment=1:2pwbwm7o]grinder2.JPG[/attachment:2pwbwm7o]
Na wat schudden, etc. worden de wietkruimels gezeefd en valt er mooi lichtbruinig spul in het onderste bakje van de grinder...na mijn inziens bruikbaar om hasj van te maken...toch?
[attachment=0:2pwbwm7o]grinder3.JPG[/attachment:2pwbwm7o]
Ik heb een grinder (zie foto-s). Dit is een voorwerp waarmee ik wiet kan vermalen. Onder de maler zit een bakje die de wiet opvangt.
In deze grinder zit onder de wiet weer een zeefje. Onder dat zeefje zit weer een bakje die de al het fijn gezeefde spul (hoe noem je het) opvangt, hehe
Nou is mijn vraag: met dit spul wat gezeefd is (zie onderste foto) kan ik toch hasj gaan maken? ....althans proberen....
Groeten, Stuntman Bart
Hier ziet U de grinder...deksel erop en malen maar.
[attachment=2:2pwbwm7o]grinder1.JPG[/attachment:2pwbwm7o]
De wiet wordt opgevangen op een zeefje onder de maler...zie hier
[attachment=1:2pwbwm7o]grinder2.JPG[/attachment:2pwbwm7o]
Na wat schudden, etc. worden de wietkruimels gezeefd en valt er mooi lichtbruinig spul in het onderste bakje van de grinder...na mijn inziens bruikbaar om hasj van te maken...toch?
[attachment=0:2pwbwm7o]grinder3.JPG[/attachment:2pwbwm7o]
Comment