Hellow medegrowers en smokers!!
Ik heb maar besloten om de Ice-O-Lator Traveller aan te schaffen met een extra 38 micron bag.
Hierin heb ik + - 20 gram knipafval, was wat meer maar er zitten ook grotere bladeren tussen had niet veel zin om nog te scheiden
IMG_1312.jpg
Daarna ff flink wat ijs erop en zo koud mogelijk water toevoegen
IMG_1313.jpg
Ik heb het even een kleine 10 minuten in laten weken voordat de mixer erop ging
IMG_1314.jpg
15 min draaien (ik heb op de laagste stand gedaan anders werdt het een kliederboel )
Daarna 10 min laten rusten
IMG_1316.jpg
Weer wat ijs erbij en de mixer weer een 15 min aan, dit process heb ik 3x gedaan.
Na de 3e ronde weer een 15 min laten rusten en dan beginnen met het zeef process
Dit is de oogst van de eerste bag de 70 micron
IMG_1318.jpgIMG_1322.jpg
En dit is van de 38 micron afgekomen
IMG_1325.jpg
Direct het vocht eruit ontrokken en dan gekneed
Dit is de 70 micron
IMG_1327.jpg
En dit is de 38
IMG_1331.jpg
Samen een mooie 2.56 gram lekker lichte hasjies en absoluut niet droog!
de eerste tester is al gedraaid en gerookt en het effect is echt heerlijk lekker een goede stoned hasjies.
Ik heb zekers geen spijt van me aankoop en raad eingelijk een ieder aan om dit te doen met z'n bladafval!!
Was me weer een avondje gezelligheid
Grtzz peeps...
Ik heb maar besloten om de Ice-O-Lator Traveller aan te schaffen met een extra 38 micron bag.
Hierin heb ik + - 20 gram knipafval, was wat meer maar er zitten ook grotere bladeren tussen had niet veel zin om nog te scheiden
IMG_1312.jpg
Daarna ff flink wat ijs erop en zo koud mogelijk water toevoegen
IMG_1313.jpg
Ik heb het even een kleine 10 minuten in laten weken voordat de mixer erop ging
IMG_1314.jpg
15 min draaien (ik heb op de laagste stand gedaan anders werdt het een kliederboel )
Daarna 10 min laten rusten
IMG_1316.jpg
Weer wat ijs erbij en de mixer weer een 15 min aan, dit process heb ik 3x gedaan.
Na de 3e ronde weer een 15 min laten rusten en dan beginnen met het zeef process
Dit is de oogst van de eerste bag de 70 micron
IMG_1318.jpgIMG_1322.jpg
En dit is van de 38 micron afgekomen
IMG_1325.jpg
Direct het vocht eruit ontrokken en dan gekneed
Dit is de 70 micron
IMG_1327.jpg
En dit is de 38
IMG_1331.jpg
Samen een mooie 2.56 gram lekker lichte hasjies en absoluut niet droog!
de eerste tester is al gedraaid en gerookt en het effect is echt heerlijk lekker een goede stoned hasjies.
Ik heb zekers geen spijt van me aankoop en raad eingelijk een ieder aan om dit te doen met z'n bladafval!!
Was me weer een avondje gezelligheid
Grtzz peeps...
Comment