Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
stoftotverven.nl is your first and best source for all of the information you’re looking for. From general topics to more of what you would expect to find here, stoftotverven.nl has it all. We hope you find what you are searching for!
En later bedacht ik dat ik misschien wel beter boter kan maken voor brownies en koekjes. Het is namelijk van 1 plant (je) en dus een bescheiden 25 gram.
Dat is niet eens een gram hasj met de koffiefilter methode zeker ...
Gister ook voor de 1e keer hasj gemaakt We hadden +- 3 gram toppen, die hebben we goed gegrind en daarna over een screen van +- 70 micron heen. Wat er over bleef in plastic gedaan mooi strak ingepakt met kranten papier en even 10 minuten in de oven.. Daarna tussen de bankschroef en in de vriezer. We hielden een mooie donkerbruine plakkerig hasj blokje over en mjam wat smaakte hij heerlijk!! vandaag ga ik het weer even proberen met wat meer wiet. De wiet die overbleef na het filteren hebben we alsnog gewoon opgerookt. Lekker even voor de smaak en om heel licht stoned van te worden..
lol, ja daar kwam ik ook achter
gelukkig had ik nog wat extra zeefmateriaal om het nogmaals te zeven en de laatste restjes er uit te krijgen.
ik zal me kabeltje voor de camera even zoeken.
Comment