Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Knipafval zijn de bladeren waar er hars, kristalen, trichomen aanwezig zijn. Meestal de kleine kroon bladeren en bij sommige soorten de grotere bladeren . Het gebeurt ook dat men de kleinere toppen aanziet als knipafval en deze fijn maalt.
hoi leo28 hoe lang leg jij ze ongeveer in de diepvriezer?
grtzzz
Hoi bobo dus 12 uurtjes zou voldoende moeten zijn?
nou ik heb nu best veel in de vriezer liggen in afwachting op de ice o lator baggs die ik me zelf kado doe op 5dec of kerst ofzo lol. maar 12 uuren moet zeker voldoende zijn.
misschien domme vraag maar moet het knipafval ook droog zijn? of mag dit direct na knippen de diepvries in??
grtz
Eerst goed drogen en luchtdicht verpakken alvorens je het gaat invriezen!
Als het eenmaal bevroren is en je wilt het weer gaan gebruiken, haal het dan een paar dagen tot enkele weken eerder uit de vriezer. Dan smaakt en ruikt het beter dan wanneer je dit niet doet.
gister voor het eerst me eigen hash gemaakt en had het afval uit de vriezer en in een kommetje maar ik moet eerlijk zeggen ik heb niet een paar dagen eerder eruit gehaald en het smaakt me best heb er net 1 gedraait voor bassie
Comment