Geen idee wat er verkeerd gaat met de bubleator b-quick al 2 maal de machine met 360g ingevroren trimafval (suikerblaadjes en popcorn buds). Dit is het resultaat… . Iemand ook zoiets meegemaakt? Een machine dat me totaal 220eu gekost heeft verwacht ik wel veel beter… .
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vibleator teleurstellend😔
Collapse
X
-
Ik heb m zelf ook.
De bubbleator is niets meer dan een glorified campingwasmachine. Als het nog kan zou ik hem retourneren en een campingwasmachine halen, want die zijn stukken goedkoper.
Bij de bubbleator raden ze je aan om al je knipafval in een grote filterzak in de wasmachine te doen. Dat is slecht voor het proces, omdat er dan geen draaikolk met knipafval ontstaat waarin de trichomen worden losgeslagen.
Met 360 gram gedroogd knipafval zou je moeten kunnen rekenen op zo'n 10-20 gram hasj afhankelijk van kwaliteit etc.
Verder kan er veel fout gaan. Te veel agitatie is niet goed, te weinig ook niet, te veel water is niet goed, te weinig ook niet, te veel ijs is niet goed, te weinig ook niet.
Kijk deze video eens en vraag jezelf af wat je allemaal fout gedaan hebt. Frenchy is de koning op t gebied van t maken van hasj, alles wat hij erover zegt mag je aannemen als dogma's.Ik wil vanalles en ik moet helemaal niks.
Comment
-
420 natte trim die na dat het op de weegschaal is geplaatst, in de diepvriezer geplaatst is. Al veel meer blij met dit resultaat
Comment
-
parakweker ik heb de trim weg gedaan omdat er enkel groen kief uitkwam jammer genoeg. De zakjes uitgezpoeld maar nog vuil, nu even kijken waar ik alcohol kan kopen om verder op te schonen…
Comment
-
Groene kleur betekent teveel agitatie volgens mij, wanneer je het opdroogt trekt die kleur er echter nog wel uit
-
https://www.amazon.nl/Isopropanol-Is...s%2C100&sr=8-5 deze is lekker voordelig
-
Je moet de filterzakken eigenlijk tussen elke was door daarmee schoonmaken, ga maar een keer rustig voor die video zitten die ik deelde daar zal je veel van opsteken
-
Comment