Moet knipafval ook gecuurd worden ,als je er hash van wilt maken
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Curen rijpen knipafval?
Collapse
X
-
Moet niet, mag wel
Hoe langer je het laat liggen, hoe rijper (amber) de trichjes worden. Dit zie je vooral bij toppen wiet, minder bij bladafval. Dan komt er een gouden gloed over je wiet van het amber. Daar komen de Ketama Gold enzo vandaan. Mijn beste olie komt ook van deze goudwiet.
Ik laat al mijn wiet en afval wat ik verder verwerk kurkdroog worden. Open pot op de verwarming dag vantevoren en je kunt het vergruizen zowat
"Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
"Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
"Ajeto" - Buurman en Buurman
- Likes 1
Comment
-
Nee hoor, dat boeit niet zo. Mijn wiet weet maandag nog niet dat ie dinsdag olie wordt. Ik laat het zo lang mogelijk op de normale manier rijpen en amber worden, en klaar om evt te roken.
Doen ze in marokko ook niet met hun hash bereiding. Daar drogen ze alles wekenlang in een schuurtje totdat het kurkdroog is, ik doe dat wat sneller op de verwarming. Zo verdun je de alcohol niet met water wat er toch weer uit moet.
-
Misschien dat ie daarom zo goed is? π
Voorbeeld is om aan te geven dat kurkdroog niks afdoet aan kwaliteit trichjes. Hoe men het verder verwerkt is aan een ieder
Ik heb dat vaak met charas, die vingerhash. Lekker mengen met dode huidcellen, bacterien en weet ik wat allemaal. Schijnt je van het te zijn toch.
Comment