Hi
Sommigen van jullie weten dat ik deze zomer een aantal Lowrider#2 dames geoogst heb.
Deze zaten vol met zaad.
Je hoort mensen dan gillen: " gatverdamme hoofdpijnwiet", of "die wiet is niet potent".
Dat zijn natuurlijk indianenverhalen want als je de zaadjes niet meerookt heb je gewoon een lekker wietje.
Maar goed inmiddels heb ik ook wat Shiva wiet liggen die ik meestal rook.
Ondertussen had ik alle resten van de LR#2 zaadoogst nog in een zakje liggen.
Jullie weten nog wat er aan mn vingers zat?
Juist, heerlijke zwarte plakhash. Heerlijke stoney high...
De resten zijn natuurlijk kurkdroog dus ik besloot om een testje te doen en kocht een klein hasjzeefje bij Azrius. Heb nog wat aan de grinder zitten denken maar dat zijn wel heeeel kleien hoeveelheden.
Gisteren en vanmorgen heb ik alle zaadiwet van de LR#2 (snel) gezeefd. De hasj die er af komt is werkelijk fenomenaal!
Heerlijke poederpolm, beetje persen en voila, je eigen LowLandsMaroc!
Heb dus geen foto gemaakt van het geperste spulletje, vergeten. Maar ik heb er gisteren een jointje van gerookt en het komt als een raket binnen!
Dus gooi geen wiet weg, ook geen zaadwiet, maak je eigen hasje!
Succes met alles,
Buizerd
Sommigen van jullie weten dat ik deze zomer een aantal Lowrider#2 dames geoogst heb.
Deze zaten vol met zaad.
Je hoort mensen dan gillen: " gatverdamme hoofdpijnwiet", of "die wiet is niet potent".
Dat zijn natuurlijk indianenverhalen want als je de zaadjes niet meerookt heb je gewoon een lekker wietje.
Maar goed inmiddels heb ik ook wat Shiva wiet liggen die ik meestal rook.
Ondertussen had ik alle resten van de LR#2 zaadoogst nog in een zakje liggen.
Jullie weten nog wat er aan mn vingers zat?
Juist, heerlijke zwarte plakhash. Heerlijke stoney high...
De resten zijn natuurlijk kurkdroog dus ik besloot om een testje te doen en kocht een klein hasjzeefje bij Azrius. Heb nog wat aan de grinder zitten denken maar dat zijn wel heeeel kleien hoeveelheden.
Gisteren en vanmorgen heb ik alle zaadiwet van de LR#2 (snel) gezeefd. De hasj die er af komt is werkelijk fenomenaal!
Heerlijke poederpolm, beetje persen en voila, je eigen LowLandsMaroc!
Heb dus geen foto gemaakt van het geperste spulletje, vergeten. Maar ik heb er gisteren een jointje van gerookt en het komt als een raket binnen!
Dus gooi geen wiet weg, ook geen zaadwiet, maak je eigen hasje!
Succes met alles,
Buizerd
Comment