Hallo Medehasjmakerinnetjes,
Ik ga waarschijnlijk deze week hasj maken met afval van een aantal planten.
Ik zal hieronder eerst even mijn geplande methode bespreken:
- Eerst zal ik koud water, knipafval uit de diepvries en veel ijs samen een half uurtje mengen met een mixer.
- Dit zal ik zeven door een grove zeef om het blad eruit te krijgen.
- Het water zal ik daarna door een koffiefilter (of andere zeef) laten gaan om de thc op te vangen.
Goed idee?
Een ideetje van mij was wel nog:
Wij hebben een redelijk sterke vriezer, van iets in de -30.
Nu heb ik op school geleerd dat als je zout toevoegt aan water het koudere temperaturen kan bereiken(vloeibaar)
Als ik eerst een hoop zout gemengd met water bevries, en daarna toevoeg aan stap 1, zal dat zout dan later ook door de koffiefilter gaan? aangezien het is opgelost in het water?
Maar de question de jambon is dus eigenlijk, zal de hierboven beschreven methode werken?
Ik ga waarschijnlijk deze week hasj maken met afval van een aantal planten.
Ik zal hieronder eerst even mijn geplande methode bespreken:
- Eerst zal ik koud water, knipafval uit de diepvries en veel ijs samen een half uurtje mengen met een mixer.
- Dit zal ik zeven door een grove zeef om het blad eruit te krijgen.
- Het water zal ik daarna door een koffiefilter (of andere zeef) laten gaan om de thc op te vangen.
Goed idee?
Een ideetje van mij was wel nog:
Wij hebben een redelijk sterke vriezer, van iets in de -30.
Nu heb ik op school geleerd dat als je zout toevoegt aan water het koudere temperaturen kan bereiken(vloeibaar)
Als ik eerst een hoop zout gemengd met water bevries, en daarna toevoeg aan stap 1, zal dat zout dan later ook door de koffiefilter gaan? aangezien het is opgelost in het water?
Maar de question de jambon is dus eigenlijk, zal de hierboven beschreven methode werken?
Comment