Hoi. ik heb het gezeefd en daarna gewoon laten bezinken en op het laatst laten drogen op papier. Maar nu vraag ik mij af..... hoe droog is droog genoeg of moet het echt kurk droog zijn? Ik heb van de week al een deel geperst met de bankschroef en toen vroeg ik mij gelijk af; kun je het ook te vaak persen?
Overigens ik en mijn neefje die de echte wietroker is hebben het geperste stukje al gerookt en dat was wel super hoor. Haha ik hield het voor gezien bij het tweede trekje omdat ik ergens in de jaren 80 voor het laatst stuf of wiet had gerookt En ik wilde zeker zijn dat ik mijn bedje nog terug kon vinden LOL.
Maar die twee dingen vroeg ik mij dus af, Graag feedback
Ohja, omdat iedereen graag fotos ziet....ik zal even proberen of ik wat plaatsen kan.
DSC_0089.JPG
Overigens ik en mijn neefje die de echte wietroker is hebben het geperste stukje al gerookt en dat was wel super hoor. Haha ik hield het voor gezien bij het tweede trekje omdat ik ergens in de jaren 80 voor het laatst stuf of wiet had gerookt En ik wilde zeker zijn dat ik mijn bedje nog terug kon vinden LOL.
Maar die twee dingen vroeg ik mij dus af, Graag feedback
Ohja, omdat iedereen graag fotos ziet....ik zal even proberen of ik wat plaatsen kan.
DSC_0089.JPG
Comment