Yo de manne,
Ik heb um al in mijn buitenkweekverslag staan, maar ik dacht ik post um hier ook even.
Iedereen die mij een beetje kent weet dat ik low budget ben, dus daarom ook deze low budget manier om ice water hash te maken.
We hebben nodig.
Knipafval, icewater, ijs, weckpot, zeef, pot, vergiet en een koffiefilter. En iemand die afwisselt met schudden.
Stap 1. doe je knipafval in de weckpot. Vul de pot tot net iets over de helft. en mik er wat ijs bij.
Hoppakee, ijswater erbij kappen tot bijna boven vullen
En dan komt het vermoeiende stuk. 10 minuten lang schudden met die pot.
Daarom zeg ik doe het met 2 om af te wisselen want 10 minuten is best lang.
Na 10 minuten ziet het er ongeveer zo uit.
Dan zetten we die lekker mengseltje een 50 minuten in de koelkast,
En dan ziet het er zo uit.
Open maken en al het groen eruit scheppen in de vergiet met een pot eronder.
Beetje het vocht nog eruit duwen en weg met het groen.
Dan pak je de zeef en zet die boven de pot of pan en je gooit de rest van het weckpot gebeuren erdoor.
Dan pak je de koffie filter in de houder en zet die boven je weckpot en je kapt het water erin.
Hoppakee, die shit duurt wel even voor het is doorgelopen, ik zeg 35 minuten ofzo.
Als al het water erdoor is, pak je de filter eruit en knijp je nog even het vocht eruit.
Filter open maken en laten drogen.
Als het droog is eraf halen en kneden maar.
Dit is maar 2 derde van 1 plantje knipafval, dus gooi het niet weg en doe je ding ermee.
En anders stuur het maar op naar mij gehehe
Edit: gooi het water nog 2 x door de koffiefilter en je zult zien dat er nog in zit.
Wel iets lichter van kleur maar nog steeds prima hash.
Laters
Ik heb um al in mijn buitenkweekverslag staan, maar ik dacht ik post um hier ook even.
Iedereen die mij een beetje kent weet dat ik low budget ben, dus daarom ook deze low budget manier om ice water hash te maken.
We hebben nodig.
Knipafval, icewater, ijs, weckpot, zeef, pot, vergiet en een koffiefilter. En iemand die afwisselt met schudden.
Stap 1. doe je knipafval in de weckpot. Vul de pot tot net iets over de helft. en mik er wat ijs bij.
Hoppakee, ijswater erbij kappen tot bijna boven vullen
En dan komt het vermoeiende stuk. 10 minuten lang schudden met die pot.
Daarom zeg ik doe het met 2 om af te wisselen want 10 minuten is best lang.
Na 10 minuten ziet het er ongeveer zo uit.
Dan zetten we die lekker mengseltje een 50 minuten in de koelkast,
En dan ziet het er zo uit.
Open maken en al het groen eruit scheppen in de vergiet met een pot eronder.
Beetje het vocht nog eruit duwen en weg met het groen.
Dan pak je de zeef en zet die boven de pot of pan en je gooit de rest van het weckpot gebeuren erdoor.
Dan pak je de koffie filter in de houder en zet die boven je weckpot en je kapt het water erin.
Hoppakee, die shit duurt wel even voor het is doorgelopen, ik zeg 35 minuten ofzo.
Als al het water erdoor is, pak je de filter eruit en knijp je nog even het vocht eruit.
Filter open maken en laten drogen.
Als het droog is eraf halen en kneden maar.
Dit is maar 2 derde van 1 plantje knipafval, dus gooi het niet weg en doe je ding ermee.
En anders stuur het maar op naar mij gehehe
Edit: gooi het water nog 2 x door de koffiefilter en je zult zien dat er nog in zit.
Wel iets lichter van kleur maar nog steeds prima hash.
Laters
Comment