Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ICE WATER HASH maken... met berry!!! (low budget style)
Re: ICE WATER HASH maken... met berry!!! (low budget style)
Als je de filter een beetje uitwrint en je legt het te drogen
duurt dat toch geen uren.
Als het nat is en je kneed het komt er ook al een hoop vocht uit.
Max een uur volgens mij.
Of je hebt echt een shitload of hashisch
Mag je ook het gefilterde mengsel warm maken zodat het sneller doorloopt?
Bij mij duurt het uren ????
als je het in zoon houder doet voor een koffiefilter zou het sneller moeten gaan, dan als het nog een beetje vochtig is aan de huitenkant van t filter deppen met wc papier ofzo, en dan gewoon het filter scheuren en dan valt het er zo uit, en als je het dan zo laat drogen krijg je een lekkere textuur vind ik.. duurt wel langer, en warm maken zou nietuit moeten maken als het niet boven de 100graden is ofzo
Damn Berry ik dacht gistermiddag dit moet ik ook maar eens testen ipv die eeuwige cakes te bakken heb nog 3 bakken boter in de vriezer van vorig jaar. Na elke week een cake te maken wordt je het wel eens zat maar dit is een uitkomst joh ! Ik heb een goeie 4g stuff overgehouden van me bladafval en me minst lekkere weedje en moet zeggen ben er best van onder de indruk wat voor een effect het teweeg brengt
Het koffiefilter werkte voor mij niet echt dus ik heb het met een theedoek gedaan en dat ging ook prima. Tuurlijk het kost je wat thc maar deze was toch al verloren want het zat op je bladafval Ik denk dat ik binnenkort eens achter zo'n kaasdoek aan moet gaan want volgens mij werkt dat ook goed als filter.
ik wou dit ook eens proberen, ben dus druk geweest met knip verzamelen.
heb nu 2 planten compleet (te kleine toppen om te drogen vond ik) en knip van 3
ook mocht ik van iemand zn 'zakken' lenen, dan hoefde ik niet met een koffiefilter te kloten.
nu eerst maar eens drogen en dan zien we wel weer verder
Hey gezelligheid.
Check het verslag van cookaap eens. Die heeft de helft van mijn methode
gebruikt en dan een stukje van zichzelf. Zo te zien t9ch meer opbrengst.
Hey,
ik heb al eens deze methode gebruikt maar had geen goede filters denk ik :s
Gisteren las ik het verslagje van cookaap en ik ben van plan vanavond hasj te gaan maken
Whish me luck
Comment