Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ik heb me net van die bubble bags gekocht bij onze Chinese vrienden. Binnen paar weken zal ik ze wel hebben
Zal dan een verslagje posten.
Heb naar die doek staan kijken. Iemand die al gekocht?
Ik heb die vierkante meter gaas besteld. Zal wel een week of 2 duren. Ff wat latjes in verstek zagen en klaar
Owkey Eclection en welke mu heb je?
Ja is gemakelijker met kadertje omheen!
Ben al nieuwschierig man!
Laat zeker iets weten e?
Ik ben dan maar weer mijn vorige substantie gaan herzeven in een 125 zeef en dan terug de oven in en de overschot van men zeven hebk in een lange staaf gedraaid hahaaaaaaaaaaaaa
Je merkt dat hoe grover de zeven hoe meer plantmateriaal mee komt en hoe slechter dit zich laat persen. Erg groene hash laat zich zelfs niet warm persen.
Bij het persen gaan de harsbollen kapot en komt de etherische olie met de daarin opgeloste cannabedoiden vrij. deze olie zorgt normaal, zeker na oxidatie ervoor dat alles aan elkaar gaat plakken. Bij erg met plant materiaal vervuilde hash trekt de olie meteen in het plantmateriaal waardoor het niet meer plakt en na persen zo weer uit elkaar valt.
Ik scheef al eerder dat je het veel te fijn maalt allemaal. Je wil enkel de harsbollen door het zeef, geen fijn gemalen plant materiaal.
Probeer eens een batch die je niet maalt en enkel met fluffi budjes (met de hand een beetje klein gemaakt) of topblad maar dan ongemalen. Je zal zien dat er weliswaar minder door je zeef komt maar wel vele malen schoner.
Als de hash schoon genoeg is kun je dat zelfs koud, met de hand persen en bubble de hash ook als je deze verwarmd.
Heb weer niet kunnen stil zitten (ADHD) S'normaal ze
Ik had me lekker in de zetel gezet alles bij de hand gewoon hahahaaaaaaa
Chill working times ....
Dit keer heb ik niks met knipaval gedaan, gewoon goed droog en de vriezer in in kleinere porties.
En dan nam ik me elke keer een ijskoude porties om te kunnen zeven en dat was lekker handig maar de opbrengts was niet zo vet maar wel zuiverder!
Ne mens is er ff aan bezig en als je dan ziet wet je over houd en dan moet je nog aan het hardste werk beginnen haha.
Maar heb het knipafval hebk terug verpakt en de lucht uit gezogen en nog is in gevroren voor morgen
Ik nog thc genoeg op en nog redelijk grof dus.
De Linker wit lange potje is van de eerste keren datk het deet en hadk het gemalen en is minder goed zie ik nu ook, anders komt er groene kleur van plant bij en is moeilijk te verwerken!
Amai dat ziet er goed uit van ver e
Ik zou zeggen steek wat knipafval of topjes in de diepvriezer voor 1 nachtje en dan een houten frame en je kan beginnen zeven man
En als je met iets zit vraag je het maar e.
Heel Veel Succes ermee kerel!!!
Onderschat het wel niet he, het is allemaal handwerk en er komen redelijk wat uurtjes bij kijken
En probeer niks te overhaasten want dat brengt niks op, en maakt meer stuk dan goed.
Comment