Ik wil graag hash gaan maken zonder icolater kan iemand me uitleggen hoe ik dat he beste kan doen?
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
hash maken zonder icolater
Collapse
X
-
Re: hash maken zonder icolater
Er zijn tientallen manieren om hasj te maken.
Het eindresultaat van hasj wordt bepaald door de methode en het materiaal dat je gebruikt en ook de wiet natuurlijk.
Elke methode levert een ander resultaat op.
Als je een grinder met zeef hebt, kan je ook al (kleine hoeveelheden) hasj maken. Dit is gewoon kief dan die je vervolgens kan persen.
Je kan ook zelf charas maken: handgewreven hasj...
is je vriend
-
Was er helemaal niks te vinden op het forum over hashmaken?
Verschillende manieren om hasj te maken, uitleg over het maken van Ice o Lator hasj. het persen van hasj, hasjolie maken en veel meer.
Verschillende manieren om hasj te maken, uitleg over het maken van Ice o Lator hasj. het persen van hasj, hasjolie maken en veel meer.
http://jointjedraaien.nl/wietforum/t...er-of-ice-hasj
http://jointjedraaien.nl/wietforum/t...7771-Hasj-Olie
http://jointjedraaien.nl/wietforum/t...60-Hash-shaker
Comment
-
Een boel oude toppen in een panty, twee keer omvouwen, *Kuch* "Massageapparaat" *Kuch* erin stoppen en in een schaal leggen.
Lekker laten trillen voor een uurtje of twee, en je kunt de polm zo uit de schaal scheppen.Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.
Comment
-
Dat "massageapparaat" wel. Die vind ze wel leuk.
Maar die panty's gooi ik bij het vuil hoor. Ik gebruik ook geen gedragen pantykousen voor hasj, dat vind ik onsmakelijk. Als ik huidresten wil roken, koop ik wel maroc hasj, charas, of polm in de shop.
Tsja, je krijgt wel rare blikken als je panty's gaat kopen zo in het midden van het jaar (ver weg van carnaval en halloween). Meestal gooi ik er 'n doos tampons en chocolade bij. Vaak gaat het dan zonder opgetrokken wenkbrauw in de winkel. Ik heb het ook weleens anders meegemaakt.. Schoftelijk eigenlijk. Maarja, kledingzaak medewerkers staan nu niet echt bekend om hun wereldkennis en open mindedness.Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View PostEn wat ga je dan met die tampons doen ?
GHF
Comment
-
Die tampons gooi ik vanuit een hoekje in de kamer naar m'n vriendin als ze weer ongesteld staat te schreeuwen. Deed ik ook ooit met chocolade, maar dat kwam te hard aan. 't schreeuwen was wel afgelopen, maar toen kwamen de tranen. Het was weer allemaal mijn schuld..
Nee geintje, mijn meid is een schatje. Ze gromt alleen als ze slaapt.Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Comment
Comment