Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ziet er goed uit! Na mijn kweek ga ik ook nog van het bladafval hasj maken .. Weet alleen nog niet of ik het met de Ice o Lator ga maken of jouw manier..
Ziet er zeker smakelijk uit, hopen dat ik van mn volgende kweek ook een mooi aantal grammetjes knipafval haal om hasj te maken
En uiteraard ook genoeg gewone wiet ^^
weedeveryday wil da ook. Kga da es juist nadoen of hetgene dat hierboven staat. kheb da nog nooit goed kunnen krijgen. SJIEK kanonierke
grtz haaaaaaaachtjie
Ik heb ergens in een school in Antwerpen nog zo'n gaas liggen van de zeefdrukles van vroeger. En dan te bedenken dat het toen al €50 kostte voor zo'n gaas. Ik zou het eens moeten gaan halen (is wrs toch al lang weg), zou nog van pas komen!
Kan toch ook gewoon met een keukenzeef? Of moet je dan weer een speciale zeef hebben ?
Een keuken zeef zal niet gaan, zo ga je blad afval en dergelijke mee zeven.
Enkel pollem van kwaliteit A en B mogen er maar uit je zeef komen, Met kwaliteit C kan je ook hasj maken, maar dan vermengen ze het met olie alsnog het in 1 geheel te houden. Kwaliteit A en B binden zich zonder probleem.
Het meest gebruikte is een zeefdruk gaas type 49T, die kan je vinden bij de beter hobby winkels en verfwinkels.
als men plantjes geoogst zijn ga ik het ook eens proberen , zou het mss ook lukken met bestoven plantjes?
High Ivo
vond het volgende op wikipedia
Marihuana wordt vooral gewonnen uit de bloemtoppen van de vrouwelijke plant. Deze hebben een sterkere psychedelische werking dan mannelijke planten. Het is een mythe dat mannelijke planten niet roesverwekkend zouden zijn en daarom weggegooid zouden moeten worden. Mannelijke planten zijn ongewenst
Comment