Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
heb de mijne zelf gemaakt met een klein beetje denk werk en een handig handje
kijk maar[attachment=1:5jvm6tvy]PIC_0154.JPG[/attachment:5jvm6tvy]
en hier de stukken appart[attachment=0:5jvm6tvy]PIC_0155.JPG[/attachment:5jvm6tvy]
gewoon een buisje van 15 cm +/- langs bijde zijden draad aan gedraaid van onder een moer die gesloten is bv. een dop voor op zware persleiding( zoals op mijn werk he he)
de bovenste een gat in geboord een lange staaf met draad doorgestoken een rond plaatje opgelast voor te persen he
en een handvatje en klaar is kees
daarvoor dienen dat plastiekje en het natte papier; precies om verdamping en/of verbranden te beletten
ivm de vraag over hoeveel watt je moet instellen; ik zou zeggen: gewoon op dezelfde stand die je gebruikt voor je eten (mijn MGO heeft alleen maar standen I, II en III ipv watt, kan ik dus niet precies op antwoorden... )
daarvoor dienen dat plastiekje en het natte papier; precies om verdamping en/of verbranden te beletten
ivm de vraag over hoeveel watt je moet instellen; ik zou zeggen: gewoon op dezelfde stand die je gebruikt voor je eten (mijn MGO heeft alleen maar standen I, II en III ipv watt, kan ik dus niet precies op antwoorden... )
Je kunt het pakje beter in een koekepan bakken, tot het papiertje zwart is. Regelmatig draaien.
Einde september is de kweek van een maatje van me klaar maar we willen hasj maken wat zou de beter manier zijn ? zeven of icolater of er hasjolie van maken ? wat levert het meest op ?
Bedankt voor de tip, ik was altijd al benieuwd hoe je dit doet en na lang zoeken op het forum heb ik het dan eindelijk gevonden, ik moet nog een ruim weekje wachten maar dan ga ik oogsten en dan zeker dit proberen #ok
Comment