Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
ik hat nog een vraagje kan je als eerst meerdere pet-flessen doen wat doe je anders met die andere panty? en hoe maak je die pet-fles vast aan je boormachine
in water kan het beide of nat meteen invriezen en natverwerken (dit geeft minder plantresten in de hash maar de verse hars laat moeilijker los, of drogen en dan invriezen (omdat er meer kleine stukjes plant door het zeef gaan word de hash iets groener
Ik heb laatst ook maar weer is wat hash proberen te maken heb alleen het veel simpeler gedaan omdat ik mn bladafval al in oktober vernaaid heb xd
Dus heb ik laatst http://www.dutch-headshop.com/nl/alu...6mm-p-392.html maar is gekocht en ben maar lekker gaan crushe (wanneer het nodig was (A)) en na un week lag er een laagje poeder in het onderste bakje dus ik da poeder omgeschud en ben met mn vingers gaan wrijve had toch niks te doen dan bietje tv kijke uiteindelijk had ik een best hard brokje hash en ik kan je 1 ding vertelle so de ju die was goed zon kwaliteit heb ik nog zelde meegemaakt :O en dat voor buitenwiet
Comment