Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Hallo, nvraagje, kan je hash maken van top-rot-toppen? En hoe doe je dit dan het best, moet je die eerst watercuren of gewoon snel drogen en in de vriezer pleuren?
hoe zou je rot er dan door vallen oli ? Tis de bedoeling dat je een gaas neemt waar enkel thc door kan vallen. Nu weet ik niet of de trichs van een plant ook rotten.
Kan je er ook geen thee meer van zetten of chocolade melk van maken?
Klein laagje melk koken, wiet (met toprot) laten meekoken en dan uitschenken in je thee door een koffiefilter, thc hecht zich aan dierlijke vetten.(Ik houd wel van een scheutje melk in de thee)
hoe zou je rot er dan door vallen oli ? Tis de bedoeling dat je een gaas neemt waar enkel thc door kan vallen. Nu weet ik niet of de trichs van een plant ook rotten.
Toprot,miniscuul kleine sporen...
Mijn idee?
Eerst watercuring,dan gebruiken.
Zou nooit het risico willen lopen schimmelsporen in mn longen te inhaleren.
Grts
Daniella
Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.
ik heb van mijn top rot hash oli gemaakt en deze is echt 10 keer beeter dan die van knipafval en met goed bedoel ik echt goed ik had een halve gerookt en was tog een goede 3,5 uur knetter
gewoone hajs weetik niet maar je kan er wel goed hajs oli van maaken
Comment