Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kan je van toppen met toprot hash maken??

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Kan je van toppen met toprot hash maken??

Oorspronkelijk geplaatst door monty View Post
    Verbranden de sporen van schimmels niet als je ze rookt?
    Niet in het deel van je joint die nog niet brand. en die trek je ook mee naar binnen.
    En als je t met de waterpijp rookt???

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door luhoe View Post
      Kan je er ook geen thee meer van zetten of chocolade melk van maken?
      Klein laagje melk koken, wiet (met toprot) laten meekoken en dan uitschenken in je thee door een koffiefilter, thc hecht zich aan dierlijke vetten.(Ik houd wel van een scheutje melk in de thee)
      Volgens mij zal je er wel effect van hebben, maar het is niet echt aan te raden om zieke planten op te eten of op te drinken. Mogelijkheid om serieus ziek te worden. Denk er over na.
      Grtz
      Ik ben een echte natuurmens, ook al die natuur kunstmatig.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door keukentrap View Post
        En als je t met de waterpijp rookt???
        Een waterpijp koelt vooral je rook, zodat deze zachter op de keel is. Vele mensen denken dat een waterpijp ook de rook filterd. Dit is echter maar ten dele waar. Het filterd idd asdeeltjes en kleine stukjes die door je zeef gaan maar de rook zelf momt maar voor een klein deel direct in contact met het water voor een zeer korte periode. Echt veel diffuseerd in deze tijd zeker niet. De filterende werking van een waterpijp is dus hoofdzakelijk de grove deeltjes. de schimmelsporen zijn echter zo klein dat die in de rook zweven.

Het is natuurlijk wel zo dat de inhoud van je kopje meteen in de fik gaat dus de kans dat je sporen naar binnen zuigt zal kleiner zijn . Toch raad ik iedereen af om wiet waar toprot in zit te consumeren op welke manier dan ook.

Grtz

Comment

Bezig...
        X