Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Verdampen en cannabinoiden
Collapse
X
-
Re: Verdampen en cannabinoiden
Ik had het nog niet zo uitgebreid gelezen als hier.
Misschien een stickie waart?
TY BarreVeel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
420Shop.NL
"Wat je kunt maken, kun je ook kraken."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Floeperd View PostNijs!ik zal es verder experimenteren met m'n arizer vapo!
1 pz
thc: gaf me vooral een scherp, high gevoel, met de nodige onderdrukking van pijn
cbd+thc: maakt me rustig en heel ontspannen, heb de indruk dat je hier niet alleen minder pijn hebt maar ook gewoon minder voelt
thc+cbd+cbn: gelijklopend met bovenstaande maar veel vermoeiender (meer alsof je een goeie, rasechte indica gerookt hebt)
ik kan echter zelf niet verdampen op 220, dus ervaringen daarmee lees ik graag!
voor het testen was voor bij mij wel noodzakelijk enkele dagen ervoor geen cannabis te gebruiken, enkel dan was het verschil merkbaar.Last edited by Barre; 29 January 2011, 16:19.
Comment
-
Cannabidiol (CBD)Cannabinol (CBN)
Verse cannabis bevat weinig CBN. De plant maakt deze stof namelijk niet aan. CBN ontstaat doordat THC oxideert. De concentratie van CBN geeft de oorspronkelijke percentages van het THC, CBD en CBN weer.
Cannabigerol (CBG)Last edited by monty; 1 August 2010, 11:28.
Comment
-
m'n complimenten voor je stuk. ik was al bijna voornemens eens een kritische mail te plaatsen over het gebrek aan kennis bij coffeeshopshouders en gebruikers. Dit is helemaal super. nog wel een vraag. gaat het op voor alle wietsoorten, ongeachte THC/CBD verhouding?
ben sinds kort mediwiet gebruiker voor artrose, maar het heeft een wonderwel goed effect op m'n adhd. heb m'n reguliere medicatie bijna niet nodig en m'n vrouw vind me ook weer leuk.
wat is in jullie optiek de beste wietsoort voor pijn vanuit artrose (met name spier verkramping en zenuw pijn). en op welke temp gevaporiseert dan?
groet Franko34
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Franko34 View Postnog wel een vraag. gaat het op voor alle wietsoorten, ongeachte THC/CBD verhouding?
Oorspronkelijk geplaatst door Franko34 View Postwat is in jullie optiek de beste wietsoort voor pijn vanuit artrose (met name spier verkramping en zenuw pijn). en op welke temp gevaporiseert dan?
Dit kun je best opvangen door het gebruik van CBD, wat krampstillend gaat werken en je spieren zal ontspannen. bij verdampen zul je er dan zowiezo thc bij krijgen. Beiden goed voor het stillen van je pijn.
grof genomen vindt je in indica strains meer CBD terug dan in sativa's maar hou er rekening mee dat velen jarenlang gekweekt hebben om het THC gehalte in de lucht te krijgen. Hierdoor zijn er niet veel strains te vinden die een hoog CBD gehalte hebben. Big bang van GHouse zou echter een CBD gehalte van 1.5% hebben wat behoorlijk hoog is ivm.
Comment
-
@ Franko: Je hebt dan een plant nodig die veel CBD bevat, en verdampen tussen 160 en 180 graden. Cream Caramel bevat veel cbd en helpt echt tegen rugpijn. Kijk anders eens op de sites van zaadfirma's. Vaak staat het er bij als er veel CBD in zit.The more I see, the less I know, the more I like to let it go
Comment
Comment