Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Ziet er uit als exzeem, mijn vriendin had dit soort plekken in de knieholtes en binnenkant armen. Er waren tijden dat ze er mee onder zat. Allemaal kleine blaasjes die flink jeukten soms open sprongen. Er waren tijden dat ze zich nog niet eens zelf kon douchen.
Na 2 zwangerschappen is het weggegaan, wellicht een hormonale kwestie.
Een allergiese reactie op wiet / hennep zou goed kunnen, ik krijg ook jeuk en uitslag als mijn planten bijv. mijn armen raken met verzorgen of knippen en als de pot met stash open gaat word ik wel eens overvallen door niesbuien en dikke ogen, lijkt op hooikoorts.
Wel CBD capsules, toch ? Of had je het al daarvoor ? Misschien is het de zon, mijn vriendin moest uit de zon blijven, dat maakte het erger. De voorjaarszon is altijd erg krachtig.
Lijkt op allergie. Misschien door bepaalde voeding? Ik krijg het na het eten van chocola en dan over het hele lichaam Na een half uurtje is het weer weg.
Comment