Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Het zal vast wel anders kunnen, maar beter wordt het niet.
Je gebruikt alcohol voor consumptie (geen isopropyl) en dat verdampt ook nog allemaal dus je houdt een zuiver product over.
Met wat aanpassing zou je de alcohol ook weer grotendeels op kunnen vangen voor hergebruik.
Het enige wat beter, of eigenlijk anders is, is CO2 extractie.
De apparatuur daarvoor is erg kostbaar.
Ik doe het nu met alcohol en die win ik inderdaad terug, maar ik ben nieuwsgierig naar andere manieren. Vandaar mijn vraag. Maar bedankt voor je reactie.
Ik zag het Kees daarom is die site kut.
Ze verwarmen eerst heel hoog en daarna zeggen ze dat je moet verwarmen.
Dat is niet nodig want dat had je net gedaan.
QnQ weet jij hoe het wel moet? De rosin eruit krijgen moet geen probleem zijn, het vervolg weet ik niet zeker. Rosin wordt hard volgens mij, maar ook dat weet ik niet zeker.
As rosin gains more popularity as an easy, safe and clean extraction technique, so the hardware being used has improved in leaps and bounds, and a wide range of purpose-built Rosin presses are available on the market. In this comprehensive article we outline the basic operation of a simple hydraulic press with heated plates, and suggest a few handy tips and tricks to help you make the highest quality cannabis concentrates.
Ik ga bdw echt geen pers kopen hoor, ik heb toevallig spullen staan om wat te experimenteren omdat het kan. Ben wel erg benieuwd naar het effect en de smaak van dabben
Comment