Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
snap er geen bal meer van
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: snap er geen bal meer van
ga de naam niet zeggen van welke prof prutser maar ben in behandeling in P2 en de pijnkliniek en als je beetje nadenk kan je al denken wat ik heb.Last edited by odyssee; 27 February 2011, 15:37.
Comment
-
Hallo odyssee in NL is het mogelijk om mediwiet vergoed te krijgen bij verschillende verzekeraars. Hier is een link waar je vast verder mee komt http://mediwiet.come2me.nl/.
grt. polo
Comment
-
Als je onder behandeling bent in een pijnpoli zou je daar eens moeten checken of er toevallig samenwerkingsverbanden bestaan, waar jij tegen aan loopt zullen meerdere patienten aldaar hebben meegemaakt.
In theorie is een belgisch recept net zo goed als een nederlandse maar met UR-geneesmiddelen wordt daar in de praktijk nog wel moeilijk over gedaan, en helemaal met Wiet! Ik weet dat het voor nederlanders in het buitenland of die naar het buitenland toegaan mogelijk is om onder overlegging van een medische verklaring wiet mee te nemen (wel afhankelijk van de bestemming!) maar hoe dat precies zit met belgen die in nederland hun geneeskrachtig kruid komen kopen ... geen ideeSociety is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top
Comment
Comment