Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Groen licht voor Cannabis bij pijn
Collapse
X
-
Re: Groen licht voor Cannabis bij pijn
Yessss, nou moeten we alleen nog af van de politieke nitwits die denken mee te kunnen babbelelen over wat wel en niet voor behandelstrategie en middelen in aanmerking zou moeten komen.Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top
-
wow cornolio, da's nog eens eerlijk!
pijnperceptie verandering of pijnvermindering > het resultaat is either way dat je minder last ondervind. Ik hoef in elk geval niet te blowen bij pijn, ik krig er meer moeite mee. Maar goed, ik heb geen hernia's of of andere chronische pijnveroorzakers.Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top
Comment
-
Pijn valt niet te definieren!
Ieder mens ervaart pijn anders. Ik heb in feb. een ooroperatie gehad en heb daarbij een extra verdoving gekregen in mijn oor tijdens de operatie. Dat was voor mij voor het eerst en ik weet wat oorpijn is. Na de operatie heb ik geen enkel noemenswaardige pijn gevoeld. Terwijl dit 15 jaar geleden geheel anders was en je weken pijn had.
Een jaar of 5 geleden kwam ik in contact met een Belg die meerdere rug- en nekhernia's had door zijn werk. Tentijde gebruikte hij een ingebouwde morfinepomp die als een bult in zijn of bij zijn maag zat. Hij kon max. 20 morfine krijgen en was daardoor totaal nutteloos en in een roes. Cannabis gebruikte hij al wel, maar niet op grote schaal.
Door gebruik te maken van medicinale cannabis kon hij de hoeveelheid morfine afbouwen en weer redelijk mee doen. Zo heb ik toen met hem een tuintje aan gelegd zodat hij zijn eigen meidcijn kan verbouwen en verstouwen.Veel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
420Shop.NL
"Wat je kunt maken, kun je ook kraken."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Silas View PostPijn valt niet te definieren!Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top
Comment
Comment