Weet iemand over een regeling voor medi wiet gebruikers die hun eigen wiet willen tellen of moet je het perse met de wiet van de apotheker doen?
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wiet kweken als medi wiet patient
Collapse
X
-
ontslag van rechtsvervolging weten te verkrijgen. Opmerkelijk was dat de Hoge Raad het aantal planten -het waren er meer dan 5- niet in de rechtsoverwegingen heeft betrokken. Ontslag van rechtsvervolging is geen vrijspraak. Het arrest is dermate op de individuele situatie toegespitst, dat het geen algemene werking heeft. Hoewel AVAS (afwezigheid van alle schuld) niet expliciet werd genoemd kun je uit het arrest opmaken dat dit wel in de beschouwingen is betrokken. AVAS betekent namelijk schulduitsluitingsgrond. En zonder schuld kan er geen straf worden opgelegd voor het gepleegde, het bewezen en het door verdachte bekende strafbare feit. Vandaar dat er geen vrijspraak, maar ontslag van rechtsvervolging in het arrest is gewezen.Last edited by Xtreme; 15 July 2011, 09:23.
-
Re: Wiet kweken als medi wiet patient
Je zou een verklaring van je woning corporatie moeten hebben waarin hun jou toestemming geven om in jou huis voor medicinale doel
te kweken, daar naast heb je een verklaring van een arts nodig waarin hij verklaard dat jij medicinaal cannabis gebruiker /kweker bent.
Van de apotheek krijg je alleen medicinaal cannabis als je een recept hebt van je Arts.
Maar vergeet niet de cannabis in de apotheek is duurder dan in een shop.God was never on your side..
Comment
-
Oh en vergeet niet dat als je medicinaal door de dokter verstrekte weed koopt/krijgt dat je je rijbewijs in moet leveren
Ik zou gewoon 5 plantjes neer zetten en me mond houden
Ajo
VentjeLiving in Second live for real
Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen
Comment
-
Waarom 5 ? Zet er dan meteen 99, anders moet je het hele jaar door kweken.
(Aanwijzing Opiumwet)Last edited by QnQ; 26 July 2011, 10:58.
Comment
Comment