Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wat is goede medi wiet?
Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
-
Re: Wat is goede medi wiet?
Dat artikel in die andere thread deugde inderdaad niets van, maar daar kan ik verder niets aan doen, mijn informatie klopt wel.
Dit is het medische subforum en daarom zou iedereen die er geen verstand van heeft nu verder even zijn mond moeten houden.
Dit gaat om de gezondheid van mensen en niet om popie jopie te zijn.
Als je nou eens "alkaline pH shift " googlet kun je zien dat daar veel kostbaar onderzoek naar gedaan wordt, hier een oud maar wel goed voorbeeld:
Cannabinoid modulation of electrically evoked pH and oxygen
transients in the nucleus accumbens of awake rats
Comment
-
Er zijn genoeg mensen die er verstand van hebben
Have you seen advertisements for products such as coral calcium or alkaline water that are supposed to neutralize acid in your bloodstream? Taking calcium o ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wietefras View PostDat onderzoek heeft niets te maken met "verzuring" van je lichaam.Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View PostEn wanneer heeft iemand daar verstand van ?
Ik ben hier al jaren dagelijks mee bezig en het is vrij frustrerend dat mensen dan in slechts 10 seconden hun onwrikbare oordeel klaar hebben over zoiets belangrijks.Oorspronkelijk geplaatst door Wietefras View PostEr zijn genoeg mensen die er verstand van hebben
Have you seen advertisements for products such as coral calcium or alkaline water that are supposed to neutralize acid in your bloodstream? Taking calcium o ...
http://www.quackwatch.com/11Ind/young3.htmlUit je bovenste link:
Comment
-
Dat onderzoek wat je aanhaalde had gewoon niets te maken met het onderwerp waarover je het hebt. Er zal vast heel veel interessant onderzoek zijn waar de termen "alkaline pH shift" in voor komen, maar dat heeft allemaal niets te maken met het onderwerp waar je het over hebt. Daar is namelijk helemaal geen onderzoek naar gedaan. Dat is nou precies het punt. Het is gewoon een lulverhaal om mensen geld af handig te maken. Bijvoorbeeld door ze zout water aan te smeren tegen astronomische bedragen en om dik betaald te worden voor consulten waarbij dat magische water wordt verkocht. Zeg maar de Amerikaanse variant van Jomanda dus.
Lees dan op zijn minst de uitleg over hoe de man die jij "op zijn blauwe ogen gelooft" helemaal geen echte dokter is en bovendien meerdere keren opgepakt is voor kwakzalverij:
In 2017, Robert O. Young, who has marketed himself as "Robert O. Young, M.S., D.Sc., Ph.D.," was sentenced to prison for practicing medicine witho ...
Ik vind het ergens wel komisch hoe ze zo'n lulverhaal helemaal onderbouwen met pseudo wetenschappelijke bullshit. Beetje vergelijkbaar als wat ze met het creatieverhaal hebben gedaan om dat als een soort "wetenschappelijke creationisme theorie" te verkopen. Al is het natuurlijk vooral om te janken dat mensen er nog echt in trappen ook. Al helemaal dat er zo massaal misbruik wordt gemaakt van mensen die echt ziek zijn en zich de hoop aan laten praten dat ingestraald of zout water ze alsnog gaat redden. Echt in en in triest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wietefras View PostLees dan op zijn minst de uitleg over hoe de man die jij "op zijn blauwe ogen gelooft" helemaal geen echte dokter is en bovendien meerdere keren opgepakt is voor kwakzalverij
Zullen we nu verder on topic blijven en er niet van alles bijslepen wat er nul komma nul mee te maken heeft?
Die mensen die ik op hun blauwe ogen geloof zijn nooit opgepakt en zeer gerespecteerde wetenschappers:
Bob Ursem is de uitvinder van o.a. het ehda proces, waarmee Taxol wordt gewonnen, waarbij heel veel kankerpatienten gebaat zijn:
Comment
-
Leuk dat je twee willekeurige gerespecteerde wetenschappers opnoemt, maar deze mannen hebben dan ook geen moer te maken met die vage "verzuring" en booster claims waar je mee binnen kwam. Dus inderdaad, blijf on topic en kom met een onderbouwing voor dat verhaal.
Comment
-
Daar is niets willekeurigs aan, het zijn de enige wetenschappers die ik in 6 jaar heb genoemd.
Professor dr. Peter Weinberg heb ik genoemd vanwege de limoneen:
converting cannabidiol to Delta 8 or Delta 9-tetrahydrocannabinol by mixing the diol with a catalyst and solvent and allowing the mixture to separate, removing the organic phase; and eluting the tetrahydrocannabinol from the organic phase"
In de meeste boosters zitten Lewis acids als boron en koper. Dit verklaart hoe het THC gehalte van nederwiet in slechts 4 jaar steeg van 8.6% naar 20.4% gemiddeld, tegelijkertijd met deze uitvinding.
Comment
-
Vroegah had je de schijf van vijf:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Schijf_van_vijf
Zoals je kunt zien dacht men destijds dat die zorgt hydroxylatie (hydroxylering):
Ook verkeerde men in de veronderstelling dat hydroxide bij oplossing het OH- anion vormt oftewel de pH verhoogt; een alkaline pH shift.
En zelfs tot op de dag van vandaag beweert onze overheid (het Trimbos Instituut) dat mineralen als calcium de pH verhogen.
Gelukkig hebben we tegenwoordig internet en weten we sinds de opzienbarende ontmaskering van de alom bekende Dr. Young wel beter.
Oorspronkelijk geplaatst door budha54 View Postzure meuk !
Last edited by Bubbleblower; 6 March 2015, 12:18. Reden: hopelijk is het nu leesbaar (hij plakt steeds opnieuw woorden vast)
Comment
Comment