Hoe cannabis in Nederland wordt tegen gehouden als kankermedicijn
door curandero2012
Medicinale cannabis van Bedrocan
Het meest explosieve gedeelte van het gesprek zit aan het einde.
Hieronder een letterlijk transcript van deze passage. Klik hier om het hele interview terug te luisteren.
-Hoe kijk jij tegen het politieke klimaat en de toonhoogte in het politieke klimaat als het gaat om cannabis?
HazekampVWS-folder over medicinale cannabis (2003)
-Geef eens een voorbeeld?
HazekampHazekampHazekamp
-Die snap ik niet helemaal, het punt is dat een hoogleraar, zodra er een vermoeden is dat op een bepaald moment cannabis bestanddelen wel eens tegen kanker zou kunnen werken, hoe zeg je dat, tegen de woeker van kankercellen, van tumoren zou kunnen werken, dan zegt de hoogleraar: dat wil ik niet weten?
Hazekamp
Bron
door curandero2012
Medicinale cannabis van Bedrocan
Het meest explosieve gedeelte van het gesprek zit aan het einde.
Hieronder een letterlijk transcript van deze passage. Klik hier om het hele interview terug te luisteren.
-Hoe kijk jij tegen het politieke klimaat en de toonhoogte in het politieke klimaat als het gaat om cannabis?
HazekampVWS-folder over medicinale cannabis (2003)
-Geef eens een voorbeeld?
HazekampHazekampHazekamp
-Die snap ik niet helemaal, het punt is dat een hoogleraar, zodra er een vermoeden is dat op een bepaald moment cannabis bestanddelen wel eens tegen kanker zou kunnen werken, hoe zeg je dat, tegen de woeker van kankercellen, van tumoren zou kunnen werken, dan zegt de hoogleraar: dat wil ik niet weten?
Hazekamp
Bron
Comment